تاریخ انتشار: 1400/07/23 15:03
کد خبر: 31970

مرد شماره یک سپاهان مشخص شد

محرم نوید کیا در آخرین بازی دوستانه سپاهان که در برابر نساجی برگزار شد و با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت از کریستوفر، دروازه بان اتریشی درون دروازه تیمش بهره برد.
مرد شماره یک سپاهان مشخص شد

با این اتفاق قابل پیش بینی است در بازی با مس رفسنجان در هفته نخست لیگ برترهم دروازه بان اتریشی دروازه دروازه تیم سپاهان قرار بگیرد.  به واقع او در تمرینات و بازی های دوستانه تیم سپاهان به عنوان مرد شماره یک تیمش و هم چنین جانشین پیام نیازمند انتخاب شده است.

 

نیما میرزازاد دیگر دروازه بان سپاهان که با مرتضی منصوری معاوضه شده است بعد از بازی های خوب در نساجی و حضور در تیم اصفهانی امیدوار بود در ترکیب تیم محرم نوید کیا مرد شماره یک لقب بگیرد اما اکنون در شروع لیگ باید روی نیمکت ذخیره ها بنشیند و منتظر فرصت برای حضور در ترکیب ثابت سپاهان باشد. او در ابتدای حضور در اصفهان و در یک مصاجبه مدعی شده بود مرد شماره یک تیم اصفهانی است اما نظر کادر فنی باشگاه چیز دیگری است.

 

مصاف سپاهان – نساجی در زمین الیاف دومین بازی دوستانه دو تیم در مسیر آماده سازی بود. در مسابقه اول سپاهان با نتیجه 4-1 پیروز شد اما در بازی دوم دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjg7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نویدکیا: نتیجه تساوی به درد سپاهان و ذوب آهن نمی‌خورد