تاریخ انتشار: 1400/07/23 19:59
کد خبر: 31955

ترکیب احتمالی الهلال مقابل پرسپولیس

وب سایت سعودی اسپورت از ترکیب احتمالی الهلال برای دیدار حساس فردا شب برابر پرسپولیس رونمایی کرد.
 ترکیب احتمالی الهلال مقابل پرسپولیس

وب سایت سعودی اسپورت عربستان، از ترکیب احتمالی الهلال برای دیدار حساس فردا شب از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در برابر پرسپولیس رونمایی کرد. انتظار می رود که لئوناردو ژاردیم نسبت به دیدار با استقلال، تنها یک تغییر را در ترکیب تیمش اعمال کند.

عبدالله المعیوف همچون روال همیشه در درون دروازه الهلال حضور خواهد داشت. او در دیدار برابر استقلال عملکرد فوق العاده ای را از خود به  نمایش گذاشت و با چند سیو درخشان، بهترین بازیکن زمین شد. المعیوف اما پس از دیدار برابر استقلال، موفق به ثبت کلین شیت نشده و در 3 دیدار گذشته الهلال، 5 گل دریافت کرده است.

زوج خط دفاعی الهلال را همچون همیشه جانگ هیون سو به همراه علی البلیهی تشکیل می دهند. دو مدافع باتجربه ای که امسال در حد انتظار ظاهر نشده اند. با مصدومیت یاسر الشهرانی و غیبت این بازیکن مقابل شاگردان گل محمدی، ناصر الدوسری بازیکن جوان این تیم راهی سمت چپ خط دفاعی می شود. او در دیدار برابر استقلال و در غیاب محمد کنو، در پست هافبک دفاعی بازی کرد. سمت راست خط دفاعی آبی های ریاض نیز به محمد البریک رسیده است. او پس از بازی با استقلال دچار مصدومیت شد و 32 روز است که در شرایط بازی قرار ندارد.

الهلال با دو هافبک دفاعی پای به زمین مسابقه می گذارد. محمد کنو به دلیل محرومیت، مقابل استقلال حضور نداشت و در دو دیدار تیم ملی عربستان مقابل ژاپن و چین، به صورت کامل و 180 دقیقه به میدان رفت و سرخپوشان می توانند از خستگی او استفاده کنند. این مسئله در مورد سلمان الفرج نیز صدق می کند. او هم در فیفا دی گذشته، 180 دقیقه برای تیم ملی کشورش بازی کرده است.

نقطه قوت الهلال به خط حمله این تیم بازمیگردد. جایی که متئوس پریرا خرید گران قیمت این تیم پشت تک مهاجم تیم حضور دارد. او بازیکن فوق العاده زهرداری است و مدافعین پرسپولیس باید حسابی مراقب او باشند. موسی مارگا نیز در پستی متفاوت با دوران حضور در پورتو به میدان می رود. او به عنوان وینگر راست در تیم ژاردیم بازی می کند و سلمان الفرج نیز با پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی، در پست وینگر چپ بازی خواهد کرد.

تک مهاجم الهلال نیز بافتیمبی گومیس خواهد بود. او هفته های ابتدایی لیگ عربستان را با ناکامی آغاز کرد و بدترین شروع خود در زمان حضور در این تیم را به ثبت رساند اما روند گلزنی او برابر استقلال آغاز شد و این مهاجم باتجربه در 4 بازی آخر الهلال 5 بار موفق به گلزنی شده است.

ترکیب احتمالی الهلال مقابل پرسپولیس با سیستم 4231:

- دروازه بانان: عبدالله المعیوف.

- خط دفاعی: محمد البریک، جانگ هیون سو،علی البلیهی و ناصر الدوسری

- هافبک دفاعی: سلمان الفرج و محمد کنو

- هافبک تهاجمی: متئوس پریرا، موسی مارگا و سالم الدوسری

- مهاجم: بافتیمبی گومیس

سعودی اسپورت همچنین به سابقه تقابل های قبلی الهلال و پرسپولیس پرداخته که طی آن و در 12 دیدار برگزار شده میان دو تیم، سهم نماینده عربستان 4 پیروزی بوده، سرخپوشان 3 بار برنده از زمین بازی خارج شده اند و 5 تقابل دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است. در این بازی ها، الهلال 17 بار گلزنی کرده و سهم پرسپولیس نیز 10 گل بوده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9wdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس مقابل الهلال یکدست قرمز می‌پوشد