تاریخ انتشار: 1395/04/27 18:04
کد خبر: 273414

مهدی تاج: داور مهم‌ترین رکن در زمین مسابقه است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: داور مهم‌ترین رکن در زمین مسابقه است./ اگر داور پراشتباهی در جمع داوران پیدا شد برخورد با او دفاع از کیان داوران دیگر است.
 مهدی تاج: داور مهم‌ترین رکن در زمین مسابقه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی فرتاک ورزشی، مهدی تاج در مراسم تقدیر از داوران فوتبال کشورمان اظهار داشت: بعضی از پیشکسوتان داوری به این جلسه وزن داده‌اند و خوشحالم که در این جلسه حضور دارم. جا دارد یاد و خاطره پیشکسوتان و شهدا و رزمندگان عرصه پزشکی را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: کاری کنیم که نامی‌نو را با داوری بشناسند و با داوری آن را هماهنگ کنیم یعنی در همه بخش‌ها ورود کنند. هم‌اکنون در بحث اسپانسری ورود کرده‌اند اما بعدا در بخش بیمه و موارد دیگر هم ورود کنند. امروز در هیأت رئیسه بحث حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی را مطرح کردیم. داور را به عنوان مهم‌ترین رکن در زمین مسابقه معرفی کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: از نامی‌نو تشکر می‌کنم که بخشی از قراردادها را اضافه کرد و امیدواریم که این موضوع ادامه داشته باشد و در سایر لیگ‌ها هم دنبال شود. روز گذشته جلسه مفصلی با داوران داشتیم که در مورد همه چیز صحبت کردیم. امروز در هیأت رئیسه مسئولان کمیته اخلاق را هم منصوب کردیم و توصیه ما به آنها و کمیته انضباطی این است مه تمام قد از داوران حمایت کنند. کمیته داوران هم باید از داوران مواظبت کند اگر داور پراشتباهی در جمع داوران پیدا شد برخورد با او دفاع از کیان داوران دیگر است.

وی افزود: مجموعه داوری ما یکی از مجموعه‌های سالم ماست و حمایت از داوران جز برنامه‌های ماست. امیدوارم داوری که سلامت است و کرامت انسانی دارد بتواند موفق باشد چرا که محدودیت‌هایی در بخش پرداخت داریم اما آنها با سلامت کامل کار خود را دنبال می‌کنند. امیدوارم امسال سال کم حاشیه‌ای در داوری داشته باشیم. در سال حدود 1800 مسابقه برگزار می‌کنیم که امیدوارم در هیچ یک شاهد مشکلات جدی نباشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3neozx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی تاج در ورزشگاه برای افتتاحیه لیگ شانزدهم