تاریخ انتشار: 1400/07/23 20:57
کد خبر: 31951

گل‌محمدی: مقابل الهلال باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم/ از میزبانی عربستانی‌ها و فدراسیون این کشور تشکر می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الهلال عربستان از میزبانی عربستانی‌ها تشکر کرد.
گل‌محمدی: مقابل الهلال باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم/ از میزبانی عربستانی‌ها و فدراسیون این کشور تشکر می‌کنم

حیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنیم جا دارد از میزبانی عربستانی‌ها و فدراسیون عربستان تشکر کنم. آنها استقبال گرمی داشتند و تا به اینجا میزبانی‌شان خوب بوده است. در هر صورت کشور ما و عربستان مشترکات دینی زیادی دارد. ما به‌عنوان یک گروه ورزشی باید بتوانیم این دوستی و صلح را بین دو کشور بیشتر برقرار کنیم و باعث ارتباطات بهتری بین دو ملت و دولت بشویم. امیدوارما بتوانیم سفیران خوبی برای این موضوع باشیم تا رابطه خوبی بین دو کشور برقرار شود.

خوب می‌شد که با الهلال در بازی فینال بازی می‌کردیم

وی افزود: بازی بسیار حساسی در پیش داریم. مسابقه‌ای که می‌تواند برای ما و هواداران‌مان پیام‌آور شادی باشد. بازی بزرگی خواهد بود. هر دو تیم به لحاظ فنی بازیکنان خوبی دارند. فکر می‌کنم فردا شاهد بازی باکیفیت و سطح بالایی خواهیم بود. مطمئنم این یک فینال زودرس در لیگ قهرمانان آسیاست. خیلی خوب می‌شد که ما در بازی فینال با هم بازی می‌کردیم، ولی به خاطر قرعه در این مرحله بازی می‌کنیم. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم.

مقابل الهلال باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم

گل‌محمدی خاطر نشان کرد: کاری که باید برای بازی فردا انجام دهیم، این است که پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم. همیشه با وجود مشکلاتی که این تیم دارد، در روزهای سخت نشان دادیم که بازیکنان بزرگی داریم و در روزهای سخت تصمیم‌گیری‌های خوبی داریم. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. با وجود حضور هواداران و میزبانی الهلال کار سختی داریم. باید تمرکز خوبی داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم. در مجموع امیدوارم بازی خوب و لذتبخشی را از جانب دو تیم شاهد باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qama

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی‌ها همچنان منتظر دریافت ویزای عربستان/سعودی ها شیطنت می کنند؟