تاریخ انتشار: 1400/07/25 16:50
کد خبر: 31843

سیدجلال مناسب بازی با الهلال نبود

مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دلایل شکست این تیم برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: سیدجلال حسینی مناسب این بازی نبود و غیبت احمد نوراللهی تاثیرش را گذاشت.
سیدجلال مناسب بازی با الهلال نبود

رضا ترابیان در خصوص شکست سه بر صفر پرسپولیس برابر الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: یک بازی خوب را تماشا کردیم. شرایط دو تیم متفاوت بود. الهلال از شرایط میزبانی، حضور تماشاچیان و بازیکنان خارجی و حرفه ای و تدارکات کامل برخوردار بود اما پرسپولیس حتی برای رفتن به عربستان هم شرایط خوبی نداشت و با مشکلات زیادی روبرو شد.

مربی پیشین پرسپولیس افزود: تغییراتی که در پرسپولیس اتفاق افتاد و این تیم بازیکنان زیادی را از دست داد باعث شد تا دچار مشکل شود. جایگزینان باکیفیت به پرسپولیس نیامدند و نتوانستند همانند بازیکنانی که جدا شدند، عملکرد خوبی داشته باشند.

ترابیان تصریح کرد: در دفاع وسط سیدجلال حسینی پا به سن گذشته و با تجربه حضور داشت که فکر می کنم به دلیل فشار این بازی، مناسب این دیدار نبود. نبود نورالهی در زمین کاملاً مشهود بود و اسدی نتوانست جایگزین خوبی برای نورالهی باشد و او هنوز در تیم جا نیفتاده است. احمد نورالهی هم هجومی بازی می کرد و هم پاس های به موقع می داد که باعث باز شدن لایه های دفاعی می شد اما این اتفاق با اسدی در این دیدار رخ نداد. در خط هافبک هم پرسپولیس کارایی همیشگی را نداشت و بازیکنان این تیم نتوانستند فوتبال همیشگی خود را ارائه کنند زیرا الهلال کاملاً بر بازی مسلط بود و به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود.

بررسی دلایل باخت پرسپولیس به الهلال/ سیدجلال مناسب این بازی نبود

بازیکن و مربی پیشین پرسپولیس گفت: یک روز به یحیی گفتم که تیم خوبی بسته ای اما نفرات جایگزین به هماهنگی نرسیده اند و این می تواند تو را دچار مشکل کند. پرسپولیس بازیکنان زیادی را از دست داد و نتوانست بازیکن خارجی بگیرد. شرایط مالی هم طوری بود که این تیم نمی تواند هزینه های زیادی را برای جذب بازیکن انجام دهد. اعتقاد دارم در کوران مسابقاتی که پیش روی پرسپولیس است، این تیم دچار مشکل خواهد شد. هماهنگ کردن تیم زمان می برد. امیدوارم یحیی بتواند در اندک فرصتی که تا شروع لیگ دارد، تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده کرده تا بتواند یک بار دیگر به قهرمانی در لیگ دست پیدا کند.

وی در خصوص درگیری لفظی حامد لک و سیامک نعمتی دو بازیکن پرسپولیس در جریان بازی با الهلال، تأکید کرد: این اتفاق مرتبط با روزهای قبل است. تیمی که می خواهد به سفر برود باید از لحاظ روحی و روانی آماده باشد. پیش پا افتاده ترین مسائل در یک سفر برای پرسپولیس مشکل ساز شد. رو در رویی با یک تیم خوب و کاملاً حرفه ای، معطلی در فرودگاه و بلاتکلیفی در اینکه آیا تیم سفر خواهد کرد یا خیر همه دست به دست هم دادند تا بازیکنان تحت فشار شدید قرار بگیرند. وقتی تیم دو گل دریافت می کند شرایط سخت می شود،بازیکنان عصبی می شوند و درست در همان زمان که نعمتی و لک در حال اعتراض به یکدیگر بودند، دوربین آنها را نشان داد. در مجموع باید گفت وقتی همه چیز سر جای خودش نباشد، فشار زیادی بر بازیکنان وارد می شود و آنها نسبت به یک دیگر پرخاشگر می شوند.

بررسی دلایل باخت پرسپولیس به الهلال/ سیدجلال مناسب این بازی نبود

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص صحبت های یحیی گل محمدی بعد از شکست برابر الهلال که گفته بود مقصر اصلی این شکست، من هستم، گفت: اگر یحیی چنین چیزی را گفته است، نشان از بزرگی اوست. بخشی از این باخت را به می توان گردن سرمربی انداخت. وقتی یک تیم شکست می خورد یا می برد، همه در نتیجه دخیل هستند. باید بپذیریم که تیم شرایط خوبی نداشت، حمایت نشد، هماهنگی وجود نداشت و این هماهنگی ها از تأخیر در پرواز شروع شد و با شکست برابر الهلال پایان یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این باخت یک شوک به فوتبال ما بود. باید بپذیریم که الهلال از لحاظ ساختاری کاملاً حرفه ای است اما متأسفانه ما نمی تونیم کوچکترین و ابتدایی ترین مسائل را مدیریت کنیم و مدعی هستیم که می توانیم با تیم های بزرگ آسیا برابری کنیم که این موضوع اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه فوتبال ما از این شرایطی که در آن است، خارج شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqj7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت یک‌نیمه‌ای پرسپولیس برای فرار از شکست