تاریخ انتشار: 1400/07/25 23:19
کد خبر: 31827

پاسخ جالب لواندوفسکی به یک سوال غیرمنتظره

روبرت لواندوفسکی، به سوال خبرنگار درباره اینکه در چهار بازی گذشته موفق به گلزنی نشده بود، پاسخ جالبی داد.
پاسخ جالب لواندوفسکی به یک سوال غیرمنتظره

 یکی از عادی ترین اتفاقات دنیای فوتبال طی فصول اخیر گلزنی روبرت لواندوفسکی در ترکیب بایرن مونیخ بوده است. این ستاره لهستانی فصل گذشته موفق شد 41 گل برای باواریایی‌ها به ثمر برساند تا رکورد گرد مولر افسانه ای را شکسته و بیشترین گل زده در یک فصل از رقابت‌های بوندسلیگا را به ثبت برساند.

 

اما روبرت لواندوفسکی در بازی‌های ملی و در ترکیب تیم ملی لهستان آمار گلزنی کمتری نسبت به بایرن‌مونیخ داشته است. او در فیفا دی اخیر دو بازی در ترکیب تیم ملی لهستان انجام داد و در گلزنی ناکام بود. این اتفاق در حالی رخ داد که لواندوفسکی در دو بازی بایرن مونیخ در بوندسلیگا پیش از مسابقه امروز برابر لورکوزن نیز موفق به گلزنی نشده بود. البته در این بین لوا در لیگ قهرمانان اروپا دو گل مقابل دیناموکیف به ثمر رسانده بود.

 

 

با این حال ستاره لهستانی در مسابقه امروز بایرن موفق شد دو بار برای تیمش گلزنی کند. اما لواندوفسکی در پایان بازی با سوال جالب خبرنگار مواجه شد و در پاسخ به گلزنی بعد از چهار بازی گفت : "کدام 4 بازی؟ منظورتان در تمرین است؟ (می خندد) ما قبل از فرانکفورت یک بازی در لیگ قهرمانان داشتیم. شخصا وقتی مردم می گویند که من در بازی بعدی گل می زنم، خوشحال می شوم. این نشان می دهد که آنها از من چه انتظاری دارند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qa5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدبینی لواندوفسکی؛ فوق ستاره در فکر جدایی