تاریخ انتشار: 1400/07/26 17:34
کد خبر: 31790

طارمی مقابل میلان تعیین کننده است

تیم فوتبال پورتو فردا شب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آث میلان ایتالیا می‌رود. «آرتور اولیویرا» مهاجم سابق پورتو از مهدی طارمی به عنوان یکی از دو بازیکن تعیین کننده این مسابقه نام برد.
طارمی مقابل میلان تعیین کننده است

تیم فوتبال پورتو پرتغال فردا شب در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم آث میلان ایتالیا است. این بازی در گروه B این رقابت‌ها و از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

چهره ویژه این بازی به ویژه برای هواداران فوتبال ایران، مهدی طارمی است؛ مهاجم ایرانی که در دیدار قبل پورتو مقابل لیورپول گلزنی کرد و تنها گل پورتو در رقابت‌های این فصل را به ثمر رسانده است.

طارمی در این فصل از مسابقات لیگ پرتغال هم ۴ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. این مهاجم بعد از همراهی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات و کره جنوبی، به پرتغال بازگشت و در بازی جام حذفی پورتو که جمعه برگزار شد، غایب بود.

محرومیت طارمی به دلیل دریافت کارت قرمز در مسابقه قبلی پورتو به او این امکان را داد تا بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی ایران، استراحت کافی داشته باشد و برای دیدار با آث میلان آماده شود.

تمجید مهاجم سابق پورتو از طارمی/ مهدی مقابل میلان تعیین کننده است

هواداران پورتو هم روی مهاجم ایرانی خود حساب ویژه ای برای صعود از گروهی که در آن علاوه بر میلان دو مدعی دیگر یعنی لیورپول و اتلتیکو مادرید حضور دارند، باز کرده‌اند.

روزنامه‌های معتبر پرتغال به استقبال این مسابقه رفته‌اند و با مطالب و مصاحبه‌های مختلف، حال و هوای لیگ قهرمانان اروپا را برای هواداران پورتو داغ‌تر کرده‌اند.

روزنامه ojogo تیتر و عکس اصلی خود را به طارمی و «دیاز» دو بازیکن پورتو اختصاص داده است. این روزنامه گفتگویی را با «آرتور اولیویرا» مهاجم سابق پورتو که سابقه گلزنی به تیم آث میلان را دارد، انجام داده.

آرتور در این گفتگو از مهدی طارمی و دیاز به عنوان دو بازیکن پورتو نام برده است که می‌توانند نتیجه مسابقه را تعیین کنند و سرنوشت پورتو را رقم بزنند. وی درباره طارمی گفت: مهدی حضور زیادی در محوطه جریمه دارد اما خارج از محوطه هم خطرناک و قدرتمند است.

تمجید مهاجم سابق پورتو از طارمی/ مهدی مقابل میلان تعیین کننده است

روزنامه A Bola به عملکرد خوب پورتو برابر تیم‌های ایتالیایی در «استادو دراگائو» ورزشگاه خانگی پورتو اشاره کرده است. این روزنامه دیدار خانگی پورتو برابر یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته را یادآوری کرده است؛ دیداری که یکی از گل‌های پورتو را مهدی طارمی با فشار روی مدافع و دروازه بان یوونتوس به ثمر رساند.

دیگر برد خانگی پورتو برابر نمایندگان ایتالیا با هدایت «سرجیو کونسیسائو» در فصل ۱۹-۲۰۱۸ رقم خورد که تیم پرتغالی توانست ۳ بر ۱ آ. اس رم را از پیش رو بردارد.

تمجید مهاجم سابق پورتو از طارمی/ مهدی مقابل میلان تعیین کننده است

طارمی در حالی دومین تقابل خود با تیم های ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کند که چندی پیش رسانه های ایران و پرتغال خبر دادند این مهاجم از لیگ ایتالیا پیشنهاد دارد و آث میلان هم او را زیر نظر گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbq8m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد شگفت انگیز طارمی در پرتغال/گرفتن ۱۴پنالتی؛بالاتر از ۱۵ تیم!