تاریخ انتشار: 1400/07/26 18:36
کد خبر: 31788

هازارد را می دهیم، صلاح را می گیریم/ پیشنهاد معاوضه بازیکن عجیب رئال به لیورپول

سان امروز ادعا کرد که رئال مادرید قصد جذب محمد صلاح ستاره مصری لیورپول را دارد.
هازارد را می دهیم، صلاح را می گیریم/ پیشنهاد معاوضه بازیکن عجیب رئال به لیورپول

محمد صلاح در هفته‌های اخیر عملکرد درخشانی را در ترکیب لیورپول به نمایش گذاشته، گل‌های تماشایی و انفرادی را به ثمر رسانده و همین موضوع توجه بسیاری از هواداران و کارشناسان را به خود جلب کرده است.

گفته می‌شود لیورپول در تدارک ارائه پیشنهادی برای قراردادی جدید به این بازیکن 28 ساله است اما مذاکرات بین او و باشگاه هنوز به نتیجه نرسیده است.

 

-

 

 

قرارداد صلاح تا 2023 معتبر است ولی او دستمزد نجومی 400 هزار پوند در هفته را می خواهد که از سوی لیورپولی ها مورد قبول واقع نشده و همین ممکن است باعث جدایی او شود. در لیورپول برای دستمزدها سقف خاصی تعیین شده ولی صلاح خود را لایق دریافت دستمزدی در حد ستاره های سیتی و یونایتد می بیند.

 

 

 

 

طبق ادعای سان، رئال مادرید قصد دارد از این شرایط استفاده کرده و برای جذب صلاح اقدام کند. سران باشگاه مادریدی حاضرند ادن هازارد را به علاوه مقداری پول به لیورپول بدهند و در عوض صلاح را در اختیار بگیرند.

 

 

 

 

مشخص نیست پاسخ لیورپولی ها چه خواهد بود ولی در وضعیت فعلی صلاح با 10 گل زده و 4 پاس گل در لیگ برتر قابل قیاس با ادن هازارد نیست که امسال هم از روزهای اوجش فاصله بسیاری دارد. ستاره بلژیکی زمانی از بهترین های لیگ انگلیس بود ولی از زمان پیوستن به رئال، همواره درگیر مصدومیت های مختلف بوده و هرگز نتوانسته بدرخشد. 

صلاح سال گذشته در مصاحبه با آاس گفته بود که رویای بازی در لالیگا را دارد و مشخصا اگر با پیشنهاد دستمزدش موافقت نشود، از پیوستن به رئال اسقبال جدی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9w6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ونگر : خرید های بزرگ در راهند