تاریخ انتشار: 1400/07/30 22:40
کد خبر: 31560

سوارز: انتقادها آسیب زیادی به نیمار می‌زند

لوییس سوارز، هم تیمی سابق نیمار در بارسلونا، درباره تاثیر انتقادها روی این بازیکن صحبت کرد.
سوارز: انتقادها آسیب زیادی به نیمار می‌زند

نیمار و سوارز پیش از پیوستن این فوق ستاره برزیلی به پاری سن ژرمن در بارسلونا با یکدیگر هم‌بازی بودند و دوران درخشانی را در نوکمپ سپری کردند.

نیمار چند روز قبل مدعی شده بود که جام جهانی 2022 قطر آخرین حضورش در رقابت‌های جام جهانی است و این موضوع واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت. سوارز در این باره گفت:« من فرصت این که درباره این موضوع با نیمار صحبت کنم را نداشتم. من همیشه صحبت با او را وقتی در بارسلونا بود دوست داشتم. او بازیکنی است که نیاز به محبت و دوستانی دارد که از احساس‌شان با او حرف بزنند. او می‌داند چطور گوش کند و من فکر می‌کنم که او می‌داند در اتخاذ چنین تصمیمی عجله کرده اما شاید احساس خاصی در این باره داشته است.»

این مهاجم اتلتیکو در ادامه اضافه کرد:« شاید او از انتقاداتی که از عملکردش صورت گرفته ناراحت است و این اتفاقات برایش آزاردهنده بوده است. شاید او نمی‌خواهد به زندگی با تحمل این فشار که همه به صورت مداوم از او حرف بزنند ادامه دهد. اگر او بخواهد در جام جهانی بعدی نیز حضور پیدا کند، توانایی انجام این کار را خواهد داشت اما همه چیز بستگی به او و پذیرش زندگی تحت همین فشار دارد.»

 

 

سوارز درباره تجربه شخصی‌اش از این شرایط گفت:« شما باید به مبارزه با این فشار عادت کنید. من هم دورانی در بارسلونا داشتم که نمی‌توانستم از هر لحظه حضورم در این تیم لذت ببرم. من سه گل برابر رئال مادرید زده بودم و فقط سه روز فرصت داشتم که از چنین موفقیتی لذت ببرم چون سه روز بعد باید برابر ختافه یا آلاوز به میدان می‌رفتم و همان فشار روی من بود. چرا؟ چون اگر همان انرژی را در این بازی‌ها به کار نگیرید، همه از شما انتقاد می‌کنند. برای بازی در بالاترین سطح فوتبال باید فشار زیادی را متحمل شد و این فشار در بارسلونا بیشتر است.»

این ملی‌پوش اروگوئه اظهار داشت:« نیمار از حضور در پاریس لذت می‌برد اما شاید فشاری در تیم ملی وجود دارد که باید از آن رها شود و من دوست دارم به او پیشنهاد دهم که از بازی‌اش لذت ببرد. او در قطر در سنی عالی قرار دارد و باید انتقادات را نادیده بگیرد. او برای این که ثابت کند بهترین بازیکن دنیاست باید از این اظهارنظرها دوری کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwzb7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 نیمار بازی با لایپزیگ را از دست داد