تاریخ انتشار: 1400/08/06 23:40
کد خبر: 31215

خبری عجیب از جذب مهاجم خارجی توسط باشگاه پرسپولیس

پس از اینکه یحیی گل محمدی اعلام کرد که به یک مهاجم خارجی موثر در ترکیب تیمش نیاز دارد، ایجنت ها و دلال های فوتبال با حضور در باشگاه پرسپولیس بازیکنان خارجی زیادی را به سرمربی و مدیران سرخ معرفی کردند.
خبری عجیب از جذب مهاجم خارجی توسط باشگاه پرسپولیس

طی چند روز اخیر با وجود بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس، بازیکنان خارجی زیادی به سرخ‌ها معرفی شدند.

با اینکه هنوز بدهی باشگاه پرسپولیس به گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی و خواکین دستیار اسپانیایی وی تسویه نشده و همچنان پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است، فعالیت جدیدی پیرامون سرخپوشان شاهدیم.

در این مدت، باشگاه با سرپرستی مجید صدری به دنبال راهی برای تسویه حساب با کالدرون است ولی هنوز خبر قطعی در این مورد منتشر نشده و میلیون‌ها هوادار این تیم به دنبال شنیدن یک خبر خوب هستند.

صدری هفته گذشته با انتشار یک استوری جالب قول داد که پول کالدرون را به زودی تسویه کند و حتی اعلام کرد مبالغ تسویه، جور شده و دیگر نگرانی وجود ندارد چون به زودی پنجره نقل و انتقالاتی باز خواهد شد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بار دیگر اعلام کرد نیاز به بازیکن خارجی دارد و حتی عنوان کرد تیمش محتاج بازیکن خارجی «کار در بیار» است. به همین علت، ایجنت‌هایی که کارشان نقل و انتقال بازیکن خارجی به داخل کشور است، دست به کار شده اند و فعالیت‌های بیشتری در این زمینه انجام می‌دهند.

آنها در تماس با افراد مختلف به دنبال راهی هستند تا لیست بازیکنان تحت قراردادشان را به یحیی معرفی کنند و امتیاز کشاندن بازیکن خارجی جدید به لیست پرسپولیس را برعهده بگیرند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پرسپولیس در ابتدای فصل از جذب بازیکن خارجی محروم بود و حالا تلاش‌هایی از سوی مدیریت باشگاه شروع شده تا این محدودیت برداشته شود.

تنها بازیکن خارجی پرسپولیس، بوژیدار رادوشویچ است؛ دروازه‌بان کروات این تیم که به نظر می‌رسد نیمکت نشینی را دوست دارد و نه تنها این فصل، بلکه فصل آینده هم با باشگاه قرارداد دارد.

باشگاه پرسپولیس در سال‌های گذشته و همراه با مدیران قبلی، تقریبا هرگز در جذب بازیکنان خارجی موفق نبوده و غیر از ستاره‌هایی چون نیلسون، فرناندو گابریل یا بشار رسن، تقریبا بازیکن خارجی قابل قبولی به جمع سرخپوشان اضافه نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozx5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شادی عجیب عبدی بعد از گل دوم!