تاریخ انتشار: 1400/08/07 14:38
کد خبر: 31201

اورا: رونالدو سپر بلای یوونتوس شده بود

پاتریس اورا، بازیکن سابق منچستریونایتد، مدعی شد که کریستیانو رونالدو شرایط نه چندان آسانی را در یوونتوس سپری کرده است.
اورا: رونالدو سپر بلای یوونتوس شده بود

رونالدو پس از سه سال حضور موفقیت‌آمیز در تورین و کسب دو عنوان قهرمانی از یوونتوس جدا شده و پس از 12 سال دوری بار دیگر به منچستریونایتد و لیگ برتر انگلیس برگشت. 


با این حال و علیرغم کسب دو عنوان بهترین بازیکن سال در طول دوران حضورش در ایتالیا، ادعاهای زیادی درباره نقش او در عدم موفقیت یوونتوس مطرح شده که از نظر اورا کاملا مضحک است. 

 

این هم تیمی سابق رونالدو به لاریپابلیکا گفت:« کریستیانو به عشق و احترام نیاز دارد. در عوض او در یووه به سپربلای تیم تبدیل شده بود. انتقادات در ایتالیا مضحک و کمی ریاکارانه است. این که مکس آلگری به صورت علنی گفت که رونالدو در تمامی دیدارها به میدان نخواهد رفت اشتباه بود. نیازی به علنی کردن چنین مسائلی نیست. به هرحال تنها عشق واقعی کریستیانو، منچستریونایتد است.»


پاتریس اورا نیز مانند رونالدو سابقه پوشیدن پیراهن یوونتوس را داشته و پس از پایان دوران حضورش در منچستریونایتد در فاصله سال‌های 2014 تا 2017 در لیگ ایتایا با پیراهن این تیم به میدان رفت. 


او سابقه بازی تحت هدایت آلگری را نیز دارد و با تمجید از این مربی گفت:« او همیشه پیش از آن که بازی شروع شود، می‌داند که چطور پیش خواهد رفت. اما تمرین در ایتالیا بسیار زیاد است. اگر تیم‌های ایتالیایی بتوانند تعادل درست را پیدا کنند، قادر به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز خواهند بود. اما آنها همه چیز را بیش از حد پیش می‌برند. از نظر من این نشانه احساس عدم امنیت و تزلزل است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bwoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماروتا تایید کرد: اورا در حال تصمیم گیری برای آینده است