تاریخ انتشار: 1400/08/07 15:27
کد خبر: 31198

اختصاصی/ نفت آبادان - فجرسپاسی شیراز/ بکش تا کشته نشوی!

رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر از شنبه هفته آیند در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها نفت آبادان میزبان فجرسپاسی خواهد بود. دو تیم بدون امتیازی که برای پیروزی می‌جنگند تا از قعر جدول جدا شوند.
اختصاصی/ نفت آبادان - فجرسپاسی شیراز/ بکش تا کشته نشوی!

نفت آبادان درحالی میزبان فجرسپاسی است که هر دو بازی اش را واگذار کرده و علیرضا منصوریان دوست ندارد، خیلی زود از کار برکنار شود و سرنوشت فصل گذشته برایش تکرار شود.

 او فصل گذشته در تراکتورسازی دوام چندانی نداشت و خیلی زود برکنار شد تا یکی از اخراجی‌ های زودهنگام لیگ لقب بگیرد. البته منصوریان هنوز مجوز حضور بر روی نیمکت نفت را نگرفته و فعلا در محرومیت به سر می برد.

با این حال دو شکست نفت مقابل ذوب‌آهن و تراکتورسازی باعث شده نفتی ها در هفته سوم برابر فجرسپاسی فقط به سه امتیاز خانگی فکر کنند. سه امتیازی که می تواند هم منصوریان را نجات دهد و هم نفت را به بقا در لیگ امیدوارتر کند. در حال حاضر نفت از دو بازی اش، امتیازی که به دست نیاورده هیچ، حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است! شاید فجرسپاسی بهترین تیم برای احیای نفت باشد، چون این تیم نیز دو شکست را پشت سر گذاشته و تیم تازه‌ صعود کرده به لیگ برتر است که هنوز خودش را پیدا نکرده و روی دور باخت قرار دارد.

در سوی مقابل فجرسپاسی دو شکست خفیف یک بر صفر را تجربه کرده که این تیم‌ نیز شرایط مطلوبی در جدول ندارد و علی کلانتری و شاگردانش به خوبی می دانند اگر به خودشان نیایند، خیلی زود باید به لیگ یک بازگردند و، وداع زودهنگامی با لیگ برتر داشته‌ باشند. فجری ها در هفته چهارم‌ نیز بازی سختی مقابل استقلال دارند که به خوبی می دانند اگر مقابل نفت امتیاز نگیرند، آنوقت باید تیمی را شکست دهند که این روزها خوب نتیجه می گیرد و سرحال به نظر می رسد. جالب است بدانید، هر تیمی که با نفت بازی می‌کند، هفته بعد با استقلال روبرو می شود! اگر به خاطر داشته باشید، اول فصل نیز حتی از منصوریان پرسیدند؛ شما تیم ها را برای استقلال آنالیز می‌کنید که مدعی شد، من برای موفقیت تیم خودم تلاش‌ می‌کنم نه تیم‌دیگری. با این حال فعلا که این اتفاق رخ نداده و نفت دو بازی را واگذار کرده و استقلال برنده شده است.

علی مسعودی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dg7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین تست کرونای یک استقلالی باز هم مثبت شد

آقا فیروز در اندیشه اولین پیروزی در خانه
تقابل سرخ‌های‌تبریز با طلایی‌پوشان آبادان