تاریخ انتشار: 1400/08/09 00:33
کد خبر: 31109

راشفورد: توصیه‌های سولسشر به پیروزی ما کمک کرد

مارکوس راشفورد، ستاره انگلیسی منچستر یونایتد، می‌گوید طی هفته‌های آتی چیزهای بیشتری از این تیم در راه است.
راشفورد: توصیه‌های سولسشر به پیروزی ما کمک کرد

منچستریونایتد بعد از شکست تلخ و غیرقابل هضم هفته گذشته برابر لیورپول که با نتیجه 5-0 رقم خورد، امشب در یک دیدار دشوار دیگر مقابل تاتنهام قرار گرفت و نهایتا موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده و خوب حریف خود را با سه گل شکست دهد تا اوله گنار سولسشر و تیمش موقتاً از فشار خارج شوند.

 

مارکوس راشفورد، زننده گل سوم منچستر یونایتد در مسابقه امشب بعد از پایان بازی گفت:  "مشخصا هفته سختی بود و هر تیمی که برنده نمی‌شود این شرایط برایش پیش می‌آید. ما با تنها راهی که می دانستیم به این شرایط پاسخ دادیم. کادر فنی، بازیکنان و همه می‌خواهند برنده شوند. در منچستر یونایتد شما همیشه تحت فشار بازی می‌کنید و باید از این شرایط لذت ببرید. بیرون آمدن از لحظات سخت بخشی از شرایط بازی کردن برای این باشگاه است. این باشگاه همیشه بازگشته است."

 

 

 

راشفورد در ادامه گفت:  "فکر می‌کنم که اوله گنار سولسشر برای تقابل با هر تیمی که برابر آنها بازی داریم آماده می شود. همه ما باید آنچه که سرمربی می‌گوید را انجام داده و بپذیریم. این مسئله امروز به ما کمک کرد که سه امتیاز کسب کنیم. چیزهای بیشتری از ما در راه است تا زمانی که به پیشرفت خود و کسب امتیازات ادامه دهیم. نهایتاً در پایان فصل خواهیم دید که کجای جدول قرار می‌گیریم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkao9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سولسشر: از لحاظ عملکرد مقابل وست برومویچ پیشرفتی نداشتیم