تاریخ انتشار: 1400/08/09 17:28
کد خبر: 31074

ذوق ستاره تیم ملی از حرکت سید جلال حسینی/ کاپیتان آنقدر بماند تا بیایم پرسپولیس!

مدافع ملی پوش و فصل گذشته پرسپولیس از مصاحبه اخیر سید جلال حسینی با خبرورزشی به وجد آمده است.
ذوق ستاره تیم ملی از حرکت سید جلال حسینی/ کاپیتان آنقدر بماند تا بیایم پرسپولیس!

مهدی یکتا؛ سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در جواب پرسش خبرورزشی مبنی بر اینکه جای خالی بازیکنانی مثل احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی زادگان را در ریاض احساس نکردید، گفت: طبیعی است جای خالی آنها احساس شود منتهای مراتب باید به بازیکنان حرفه ای حق داد به فکرآینده خود باشند. وقتی بازیکنی در سطح احمد یا حسین (کنعانی زادگان) باشید و در تیم ملی کشور خودتان هم فیکس بازی کنید طبیعی است سیل پیشنهادات به سمت شما سرازیر شود. آنها مشتریان خوبی داشتند که چند برابر فوتبال ایران به آنها پول می دادند. چرا نباید می رفتند؟ احمد نوراللهی ۷، ۸ سال برای پرسپولیس زحمت کشید و در افتخارات تیم شریک شد. در این مدت هم پیشنهادات خیلی خوبی داشت که نادیده گرفت. حسین هم در دو سالی که در پرسپولیس بود خیلی متعصبانه و حتی با مصدومیت بازی کرد. ما نباید این مسائل را فراموش کنیم. آنها حق دارند مثل هر انسانی برای آینده خود تصمیم بگیرند. در فوتبال یا هر ورزش دیگری ممکن است شما با یک مصدومیت برای همیشه مجبور به خداحافظی شوید. آن گاه تکلیف شما چیست؟ من می توانم چندین بازیکن مستعد و خوب یا اسم و رسم دار فوتبال را مثال بزنم که تصمیم احساسی گرفتند و آینده خود را تباه کردند. ۲۰ یا ۳۰ سال دیگر کسی یادش نمی ماند که سید جلال حسینی کیست؟ اگر دست من بود صددرصد به هرقیمتی احمد و حسین را حفظ می کردم. حتی با قراردادی مثلا چند برابر بقیه بازیکنان این کار را می کردم! صدای کسی هم نباید درمی آمد چون در فوتبال حرفه ای باید پذیرفت هر بازیکنی یک قیمتی دارد. حسین و احمد الان ملی پوشان فیکس ما هستند و گفتم اگر دست من بود با رقمی بالاتر این دو را نگه می داشتم."

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش کشورمان از خواندن این مصاحبه و اظهارات سید جلال حسینی در مورد خودش حسابی به وجد آمده است و... آخرین مکالمه خبرورزشی با کنعانی زادگان را بخوانید تا متوجه خیلی چیزها شوید:

سید جلال برای تو و احمد نوراللهی سنگ تمام گذاشت و در مصاحبه خبر ورزشی حسابی از شما تعریف کرد. مصاحبه را خواندی؟

بله، آقا سید بزرگ فوتبال ماست که من این افتخار را داشتم کنارش بازی کنم و خیلی چیزها باید بگیرم. خیلی از جوانان ما باید از نحوه زندگی کاپیتان پرسپولیس الگو بگیرند.

چه حسی داشتی وقتی دیدی کاپیتان پرسپولیس از جدایی تو به این شکل حمایت می کند؟

سید می داند من و احمد چقدر پرسپولیسی هستیم. این طرز فکری که آقا سید نسبت به من دارد باعث افتخار است.

اگر بخواهی یک جمله به خودش بگویی؟

واقعا نمی توانم با هیچ واژه یا کلمه ای کار بزرگ سید جلال حسینی را توصیف کنم. او بزرگ، لیدر و هنوز و همیشه کاپیتان ماست و خواهد بود.

دوست داری باز هم با سید جلال در پرسپولیس همبازی شوی؟

انشالله سید جلال آن قدر در پرسپولیس بازی کند که ما برگردیم و با او همبازی شویم. با این صلابت و زندگی حرفه ای می تواند هنوز با قدرت ادامه دهد.

بسیارخوب، بازی های پرسپولیس را تعقیب می کنی؟

تا جایی که تمرینات و بازی های الاهلی اجازه دهد. شکست مقابل الهلال خیلی تلخ بود و در شرایط نابرابری بدست آمد اما خوشحالم تیم زود جمع شد و پرسپولیس لیگ را با دو برد شیرین آغاز کرد. این تیم می تواند ششمین قهرمانی متوالی خودش را هم جشن بگیرد و از ته دل برای موفقیت این تیم دعا می کنم.

ولی پرسپولیس به سختی نساجی را برد؟

ابتدای فصل این شکل بازی ها طبیعی است. مطمئن باشید هر چه از لیگ بگذرد پرسپولیس روان تر هم بازی خواهد کرد. من عضوی از این پرسپولیس بودم و می دانم با چه انگیزه ای کار می کنند و به قول فوتبالی ها خوره قهرمانی هستند. این پرسپولیس اجازه نمی دهد تیم دیگری قهرمان شود، این خط و این هم نشان!

یکی دو سئوال هم درباره تیم ملی ایران است. حیف شد نتوانستیم کره جنوبی را شکست دهیم. می شد در تهران این تیم را برد، نمی شد؟

ما یک گل روی غافلگیری خوردیم اما دو مرتبه تیر دروازه آنها را لرزاندیم و شایسته پیروزی بودیم. با این حال مساوی کردیم و بازی را نباختیم. ما هنوز هم صدرنشین هستیم و می خواهیم تا پایان بازی دهم در صدر بمانیم و با قدرت به جام جهانی صعود کنیم.

بازی بعدی تیم ملی برابر لبنان است. این دیدار را چطور پیش بینی می کنی؟

بازی سختی داریم. لبنان از پیش بازنده نیست و در خانه با انگیزه زیاد بازی می کند. آن طور که شنیدیم قرار است تماشاگران لبنانی هم به ورزشگاه بیایند و این می تواند کارمان را دشوارتر کند اما ما هم ایران هستیم. تیمی که صدرنشین گروه خودش است و ما برای هر ۳ امتیاز به لبنان می رویم و انشالله با دست پُر هم بر می گردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dzen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اولین خرید جدید پرسپولیس رونمایی شد+عکس