تاریخ انتشار: 1400/08/11 17:00
کد خبر: 30944

سرمربی کره‌جنوبی: در بازی با امارات نیازمند عناصر دفاعی هستیم

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی دیدار پیش‌روی تیمش برابر امارات در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را سخت توصیف کرد.
سرمربی کره‌جنوبی: در بازی با امارات نیازمند عناصر دفاعی هستیم

پائولو بنتو در آستانه پنجمین بازی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا گفت: ما دو بازی پیش‌ رو داریم و نحوه آماده‌سازی همیشه این‌گونه بوده که ابتدا روی بازی اول تمرکز می‌کنیم و پس از آن به بازی بعدی فکر خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی افزود: بازی با امارات بسیار سخت خواهد بود و نیازمند عناصر دفاعی زیادی هستیم. امارات بازیکنانی خوبی در خط حمله‌اش دارد و موضوع مهم در این بازی عملکرد مدافعان کره‌جنوبی است. ما تماش تلاش خود را می‌کنیم تا با تکیه بر تمرکز و استراتژی بازی هر 3 امتیاز را کسب کنیم. پس از بازی برابر امارات درباره رویارویی با عراق فکر خواهیم کرد.

پائولو بنتو در واکنش به انتقادهای گسترده از یک بازیکن خاص در تیم ملی کره‌جنوبی اظهار داشت: من دارای شغلی هستم که نباید نگران موارد مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی باشم. بنابراین از این شبکه‌ها استفاده‌ای نمی‌کنم. پس حرفی برای گفتن وجود ندارد.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (8 امتیاز)، لبنان (5 امتیاز)، امارات (3 امتیاز)، عراق (3 امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzlpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش جالب باشگاه فاینورد به بازگشت جهانبخش به تمرینات + عکس