تاریخ انتشار: 1400/08/13 23:39
کد خبر: 30809

خستگی بازیکنان استقلال برای کسی مهم نبود

معاون ارتباطات و مدیررسانه ای استقلال از بی نظمی های مقابل هتل محل اقامت بازیکنان این تیم ابراز گلایه کرد.
خستگی بازیکنان استقلال برای کسی مهم نبود

کاروان استقلال برای دیدار با فجرسپاسی، عصر امروز راهی شیراز شد اما به دلیل استقبال عجیب و فوق العاده هواداران این تیم، اتوبوس حامل بازیکنان و کادرفنی آبی پوشان بیش از یک ساعت در میان جمعیت متوقف شد و اعضای این تیم با تأخیری نزدیک به 2 ساعت به هتل محل اقامت خود رسیدند. نشست خبری سرمربی استقلال نیز در هتل برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست خبری، محمد نوریفر معاون ارتباطات و مدیررسانه ای استقلال درخصوص ترافیک شدید و استقبال هواداران از کاروان این تیم گفت: خیلی خوشحالیم که استقلال بعد از 8 سال به شیراز شهر خوبان بازگشته است. اینجا استقلالی ها خیلی عزیز و نازنینی دارد و از این جمعیت خیلی عظیمی که بیرون از هتل بودند تشکر می کنیم.

 

وی ادامه داد: همانطور که روی خوب قضیه را می گوییم باید روی منفی آن را نیز ببینیم. وضعیت نظم و انضباط هتل به شدت نگران کننده بود که می توانست یک فاجعه رقم بزند. در این شرایط کرونا سازمان لیگ این همه روی رعایت پروتکل های کرونا و آیین نامه ها تأکید می کند. تنها چیزی که برای این حجم از جمعیت اهمیت نداشت این است که استقلال باید فردا بازی کند. ما کلی اصرار کردیم. اتوبوس نمی توانست حرکت کند. بیش از یک ساعت بازیکنان و کادرفنی استقلال درون اتوبوس حبس شده بودند.

 

او ادامه داد: مسلما تمام این مردمی که پای اتوبوس بودند، از هواداران و عاشقان استقلال هستند. سالهاست که دوست دارند استقلال را در شیراز ببینند. خواهش می کنم امشب در خلوت خودشان فکر کنند که این اتفاق چقدر می تواند به یک تیم ضربه بزند. کنفرانس خبری با 2 ساعت تأخیر در حال برگزاری است. واقعا شرایط خیلی ناراحت کننده ای بود. 

 

معاون ارتباطات استقلال در پایان گفت: من با ناظر بازی تماس گرفتم که گفتند باید هتل دیگری را انتخاب می کردید. قابل پیش بینی بود که استقلال پس از 8 سال به شیراز می آید، از این تیم استقبال بیشتری می شود. باید نیروی انتظامی با تعداد و نظم بیشتری در اینجا حضور پیدا می کرد که متأسفانه اینطور نبود و مراتب اعتراضمان را به سازمان لیگ و مسئولین برگزار کننده مسابقه اعلام می کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gk9j5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی استقلال و پرسپولیس تک ماده زدند!
مجوز حرفه‌ای، سه ماهه و البته مصلحتی؛