تاریخ انتشار: 1400/08/14 00:34
کد خبر: 30804

پاس گل بی‌فایده ابراهیمی در باخت الوکره

الوکره در حضور هافبک ایرانی خود شکست سنگینی را مقابل ام‌صلال متحمل شد.
پاس گل بی‌فایده ابراهیمی در باخت الوکره

در دیدار پایانی هفته نُهم لیگ ستارگان قطر، تیم الوکره در حالی که امید ابراهیمی را مثل تمام مسابقات این فصل به‌عنوان هافبک دفاعی در ترکیب ابتدایی خود داشت، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم حمد الکبیر مقابل ام‌صلال رده هشتمی قرار گرفت.

 

یاران ابراهیمی در نیمه اول نمایش دور از انتظاری نسبت به مسابقات اخیرشان داشتند و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند که هر دوگل ام‌صلال را ایمن حسین، مهاجم عراقی این تیم به ثمر رساند.

 

 

 

الوکره در دقیقه ۵۴ روی توپ ارسالی از کرنر که توسط امید ابراهیمی مهار شد، با شوت این بازیکن که بیشتر شبیه به پاس بود، با ضربه تمام کننده ناصر الیزیدی دروازه ام‌صلال را باز کرد و اختلاف را به یک گل کاهش داد.

 

یاران ابراهیمی پس از زدن این گل نتوانستند به بازی برگردند و دو بار دیگر با گل‌های یاسین البخیت دروازه خود را باز شده دیدند و در نهایت با نتیجه ۴ بر یک در این بازی خانگی شکست خوردند.

 

تیم فوتبال الوکره که بعد از شکست در هفته اول در ۷ مسابقه متوالی هیچ باختی را تجربه نکرده و چهار پیروزی و سه مساوی داشتند، در دیدار امشب ۴ بار دروازه خود را باز شده دید تا با این نتیجه ۱۵ امتیازی بماند و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به الغرافه، به رده پنجم جدول سقوط کند.

 

 

 

 

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره که امشب حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل ام‌صلال داشت و نُهمین بازی خود در لیگ ستارگان قطر را انجام داد، توانست نخستین پاس گل خود را در این رقابت‌ها ثبت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39knmx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت ابراهیمی در شکست الوکره