تاریخ انتشار: 1400/08/14 01:13
کد خبر: 30801

خودنمایی زاهدی- صیادمنش در اروپا(عکس)

دو مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک در جریان برتری این تیم مقابل زسکا صوفیه بلغارستان نمایش خوبی داشتند.
خودنمایی زاهدی- صیادمنش در اروپا(عکس)

رقابت‌های مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا پنج‌شنبه شب پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها، تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین در حالی که برای دومین مسابقه پیاپی اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی را به‌طور همزمان در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه اسلاووتچی آرنا مقابل زسکا صوفیه بلغارستان قرار گرفت.

زوریا لوهانسک که دو هفته قبل در مسابقه رفت لیگ کنفرانس اروپا با تک‌گل اللهیار صیادمنش موفق به کسب پیروزی در زمین زسکا صوفیه شده بود، در دیدار برابر برگشت هم که میزبان حریف بلغاری خود بود، برای گرفتن سه امتیاز تلاش می‌کرد و به همین دلیل از دو مهاجم سرعتی و تکنیکی ایرانی‌اش بهره می‌برد.

در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، در لحظات پایانی اللهیار و زاهدی سرنوشت بازی را عوض کردند و در شبی که شهاب یکی از بهترین بازی‌های خود را برای زوریا لوهانسک اوکراین انجام داد، این تیم توانست دو گل در دقایق آخر مسابقه به ثمر رساند.

شهاب زاهدی در دقیقه ۸۷ با توپ‌گیری عالی از مدافع چپ زسکا صوفیه بلغارستان و با استفاده از سرعت بالای خود تا پشت محوطه جریمه حریف پیش رفت و با شوت محکم پای چپ زمینی دروازه را باز کرد و زوریا لوهانسک را به گل رساند.

در حالی که انتظار می‌رفت بازی با تک‌گل شهاب ایرانی به پایان برسد، زوریا لوهانسک در دقیقه ۵+۹۰ روی یک ضدحمله سریع که بازهم زاهدی تدارک دید و از جناح چپ نفوذ کرد، صاحب یک موقعیت خطرناک شد که پاس در عرض این مهاجم ایرانی برای اللهیار صیادمنش را او با شوت سرضرب تبدیل به گل کرد.

زوج صیادمنش و زاهدی که در چهار مسابقه از پنج دیدار اخیر زوریا لوهانسک تکرار شده، در دیدار امشب مقابل زسکا صوفیه بلغارستان خیلی خوب جواب داد و تیم اوکراینی توانست با درخشش مهاجمان ایرانی خود به برتری ۲ بر صفر خانگی برسد.

زوریا لوهانسک با کسب دومین پیروزی متوالی مقابل زسکا صوفیه بلغارستان ۶ امتیازی شد و در رده سوم جدول گروه C لیگ کنفرانس اروپا ماند تا امیدهای صعودش به مرحله بعدی را زنده نگه دارد.

اللهیار صیادمنش که در فصل جاری لیگ برتر اوکراین ۶ گل و ۲ پاس گل در ۱۲ مسابقه داشته، امشب مقابل زسکا صوفیه بلغارستان موفق شد دومین گل خود در لیگ کنفرانس اروپا را به ثمر رساند.

شهاب زاهدی، دیگر مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک نیز که در ۱۲ دیدار این فصل لیگ برتر اوکراین سه گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده، در سومین مسابقه‌اش در لیگ کنفرانس توانست نخستین گل اروپایی خود را بزند و یک پاس گل هم بدهد تا نقش اول را در سه امتیاز تیمش ایفا کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bjr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 صیادمنش: دوست دارم روزی به استقلال برگردم