تاریخ انتشار: 1400/08/15 17:28
کد خبر: 30709

ژیرو: بازگشت بنزما تعادل تیم ملی فرانسه را بر هم زد

مهاجم تیم فوتبال میلان اعتراف کرد که از بازگشت مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید به اردوی خروس‌ها خیلی خوشحال نیست.
ژیرو: بازگشت بنزما تعادل تیم ملی فرانسه را بر هم زد

از آن روزی که کریم بنزما به سؤالی درباره مقایسه‌اش با اولیویه ژیرو پاسخی شیطنت‌آمیز داد (او خودش را به ماشین فرمول یک و ژیرو را به ماشین کارتینگ تشبیه کرد) بذر اختلاف میان دو این دو مهاجم فرانسوی کاشته شد و مصاحبه‌‌ای که مهاجم تیم فوتبال میلان به تازگی انجام داده هم ثابت می‌کند که هنوز هم میان دو طرف کدورت‌هایی وجود دارد.

ژیرو در بخشی از مصاحبه‌ای که نشریه اکیپ با وی انجام داده است درباره بازگشت بنزما گفت: من هم مانند تمام بازیکنانی که از سوی سرمربی تیم ملی به اردو دعوت می‌شوند متوجه این موضوع شدم. این هم تشخیص دشان بوده که بنزما را دعوت کند. من می‌توانم او را درک کنم. در نظر او من چه کسی هستم که اول از همه بخواهد به من بگوید که بنزما را دعوت کرده است اما ای کاش آنها زودتر به من هشدار می‌دادند. من در تیم ملی هم این فرصت را داشتم که با او (دشان) درباره این موضوع صحبت کنم.

ژیرو درباره تأثیربازگشت بنزما به جمع خروس‌ها هم اظهار داشت: بازگشت بنزما باعث برهم خوردن تعادل تاکتیکی تیم ما و تغییر سبک بازی‌مان شد. من این را به عنوان یک واقعیت عینی می‌گویم نه از سر دشمنی یا کینه با کریم. با بازگشت او اتفاقات فراوانی رخ داده است و او گل‌های زیادی به ثمر رسانده است.  من هرگز با او مشکلی نداشته‌ام. او خیلی تغییر کرده و پخته‌تر شده است. در ضمن ما در اردوی تیم ملی هر روز در کنار هم غذا می‌خوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gk9wx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بن‌زما: آرزویم این است که در رئال از فوتبال خداحافظی کنم