تاریخ انتشار: 1400/08/21 23:53
اطلاعیه ایی جالب از سوی باشگاه ستارگان سرخ تهران؛
کد خبر: 30365

بازی به دلیل قضاوت نا عادلانه داور نیمه تمام باقی ماند/بازی تدارکاتی را واگذار نکردیم!

باشگاه ستارگان سرخ تهران اطلاعیه ایی در خصوص دیدار تدارکاتی برابر استقلال جنوب منتشر کرد.
بازی به دلیل قضاوت نا عادلانه داور نیمه تمام باقی ماند/بازی تدارکاتی را واگذار نکردیم!

به گزارش فرتاک ورزشی باشگاه ستارگان سرخ تهران روز گذشته در دیداری تدارکاتی برابر استقلال جنوب تهران قرار گرفت که نتیجه این دیدار که با برتری استقلال جنوب همراه بود در سایت فرتاک ورزشی پوشش داده شد.

اما در اقدامی جالب باشگاه ستارگان سرخ در واکنش به انتشار این مطلب از سوی سایت فرتاک ورزشی اطلاعیه ایی را به شرح ذیل صادر کرد:

در متن این اطلاعیه آمده است : مجموعه ستارگان سرخ روز گذشته میهمان تیم استقلال جنوب در ورزشگاه سدید بود برای انجام مسابقه دوستانه؛ اما با توجه به فیلم بازی که موجود است و در اختیار رسانه ها هم قرار خواهد گرفت ۳ پنالتی صد در صد از سوی داور به سود تیم ما اعلام نشد! و در صورتی که پنالتی دقیقه اول بازی اعلام می‌شد با احترام به تیم مقابل نتیجه در خاتمه شاید ۵ بر صفر میشد برای تیم ستارگان سرخ ! 

همچنین لازم به ذکر است استقلال تهران هم قادر به برتری در مقابل تیم متحد و با برنامه ستارگان سرخ نیست چه برسد به استقلال جنوب لیگ سه ای! و از همینجا اعلام خواهیم کرد با یک تیم داوری با صلاحیت حاضریم این دیدار تکرار شود!

پایگاه خبری فرتاک ورزشی ، آمادگی خود را برای انتشار بیانیه  فیلم و یا عکسی از سوی باشگاه استقلال جنوب تهران در این مورد اعلام می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qd7j9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای ستاره ای که این روزها در استقلال می درخشد؛ لیاقت این پیراهن را داری!