تاریخ انتشار: 1400/08/22 12:11
کد خبر: 30348

بازی با ایران آخرین بازی نزار محروس

از اردوی تیم ملی سوریه خبر می رسد نزار محروس سرمربی تیم ملی این کشور در آستانه برکناری قرار دارد و بعد از بازی با ایران این اتفاق رخ خواهد داد.
 بازی با ایران آخرین بازی نزار محروس

فدراسیون فوتبال سوریه امیدوار بود تیم ملی این کشور با کسب سه امتیاز دیدار با عراق به جدول بازی ها برگردد و شانس صعود پیدا کند اما این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت تا شمار امتیازات این تیم به عدد 2 برسد. با این نتیجه شانس صعود تیم ملی سوریه به حداقل رسید. بنابراین فدراسیون فوتبال سوریه تصمیم گرفته سرمربی تیم ملی را کنار بگذارد اما با توجه به فاصله کم بازی با ایران این تصیم بعد از بازی با ایران اجرایی خواهد شد. به واقع بازی با ایران آخرین حضور نزار محروس روی نیمکت سوریه در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 خواهد بود.

گفته می شود بعد از نزار محروس، عماد خانکان به صورت موقت هدایت تیم ملی سوریه را در دست می گیرد تا فدراسیون فوتبال این کشور در یک فرصت خوب سرمربی جدید را انتخاب کند و برای تورنمنت های بعدی نمایش بهتری داشته باشد.

سوری ها در شهر امان اردن از تیم ملی فوتبال ایران پذیرایی خواهند کرد. آنها اگر چه دو امتیاز به دست آورده اند و شانسی برای صعود ندارند اما می کوشند با متوقف کردن صدرنشین گروه A و تیم اول آسیا نشان دهند تیم شایسته ای هستند. بر همین اساس باید گفت ایران تیم از پیش برنده این دیدار نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rd9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ایران – سوریه با بازی درون اردویی