تاریخ انتشار: 1400/08/23 13:28
کد خبر: 30295

محصص: بیرانوند اشتباه فکر کرد!

کارشناس فوتبال ایران گفت: بیرانوند فکر کرد با آن شدتی که ارسال شده بود به خارج از زمین می‌رود؛ اما به هر صورت باید هوشیار باشیم.
محصص: بیرانوند اشتباه فکر کرد!

مرتضی محصص ‌درگفت‌و گویی، درخصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی لبنان اظهار داشت: در طول بازی ما پیشرفت کردیم بهتر شدیم نتیجه خوبی بود بازی سختی بود، در دقایق آخر بازی هیچ شانسی رو لبنان ندادیم ما تا در دقیقه ۹۰ بازنده این بازی بودیم؛ اما وقت اضافه با ذهن برنده ای که به تیم ملی فوتبال ایران تزریق شده بود روی فشار زیادی که روی دروازه لبنان وارد کردیم موفق شدیم به بازی برگردیم.

 وی افزود: تعویض های دراگان اسکوچیچ خیلی به روند بازی کمک کرد؛ روحیه بالای تیمی و این میل به موفقیت تیم خیلی کمک کرد در واقع ذهنیت برنده به تیم ملی فوتبال ایران تزریق شده است و یکی از عوامل بزرگ بود؛ تیم ملی فوتبال ایران برتری مشهودی نسبت به لبنان داشت ۷۳ درصد  حفظ توپ و ۲۱ شوت در چهارچوب در مقابل ۴ شوت آنها ۱۳ کرنر داشتیم که آنها یک کرنر داشتند نشان دهنده برتری ایران بود.

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: نه تنها بازی را خوب اداره می کردیم و توپ بیشتر در اختیار بازیکنان ما بود بر این اساس آمار ۴۸۷ پاس را ثبت کردیم ما در نیمه اول به طور قطع می‌توانستیم ۳ یا ۴ گل بزنیم شانس های فوق العاده عالی داشتیم؛ اما روی یک اتفاق دروازه تیم کشورمان باز شد.

محصص عنوان کرد: برای همه تیم‌ها پیش می‌آید که این اتفاقات بیافتد یادمان نرود تغییراتی که دراین بازی پیش آمد ما بدون مهدی طارمی با تک مهاجم بازی کردیم. با ۵ بازیکن پشت سردار آزمون داشتیم که فکر می‌کنم در طول بازی خیلی در روند بازی پیشرفت کردیم. در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول هماهنگی ایجاد شد شاهد بودیم، همگی بیشتر در قالب تیم بودند به کانال مرکزی فشار زیادی وارد کردیم. با توجه به آنالیزی که انجام شده بود نقطه ضعف لبنان بهره ببریم از سوی اسکوچیچ تغییراتی وجود آمد که خیلی به ما کمک کرد صیادمنش خیلی خوب بازی کرد انصاری فرد یک مقدار دیر به زمین آمد  اما فشار زیادی روی مدافعان لبنان ایجاد کرد و نمره قبولی گرفت

وی گفت: با اینکه یک نیمه را از دست دادیم اما عملکرد تیمی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم  گل لبنان هم روی شانس و اقبال بود.

پیشکسوت تیم فوتبال ایران در ادامه خاطر نشان کرد: گل لبنان مقابل ایران اتفاقی بود و این گل را با گل دیدار ایران و ژاپن بود مقایسه نمی‌کنم به دلیل اینکه کاملاً مشخص بود باد شدیدی که در استادیوم در حال وزیدن است و این موضوع خیلی تاثیرگذار بود. حتی بیرانوند فکر کرد با آن شدتی که ارسال شده بود به خارج از زمین می‌رود؛ اما به هر صورت باید هوشیار باشیم.

وی در پایان در خصوص انتقاداتی که به بیرانوند شده در پایان خاطر نشان کرد: بیرانوند فراموش نکنیم یکی از بهترین دروازه بانان چند دهه اخیر فوتبال ماست تصمیماتی که گرفته بود شاید هر دروازه‌بان دیگر هم بود همینطور واکنش نشان می‌داد لبنان مقدار زیادی شانس آورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkodj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بیرانوند: این صعود اتفاق بزرگی نیست