تاریخ انتشار: 1400/08/26 20:34
کد خبر: 30102

سرآسیایی: ژن تکنیک بازیکنان صنعت، به این تیم کمک می‌کند/ درگیر اپیدمی سرماخوردگی شدیم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت که شاگردانش باانگیزه کافی به مصاف حریف خواهند رود.
سرآسیایی: ژن تکنیک بازیکنان صنعت، به این تیم کمک می‌کند/ درگیر اپیدمی سرماخوردگی شدیم

مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از بازی با تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس همه جوره پای کشور ایستادند و امیدواریم روز به روز شرایط مردم این استان فوتبالی و همچنین در سایر بخش‌ها بهتر شود و باید رسیدگی بیشتری به مردم خوزستان شود. مردم خوزستان مردم مظلومی هستند و دلخوشی آن ها فوتبال است و فوتبال باید هر روز برای مردم خوزستان پررنگ تر شود تا شور و اشتیاق بیشتری در آنان به وجود آید.

مربی تیم گل گهر سیرجان گفت: فردا بازی تیم صنعت نفت آبادان بعد از یک وقفه ۱۲ روزه برگزار خواهد شد. نگه داشتن تیم در شرایط مسابقه پس از یک دوره بازی کردن سخت است اما با یک بازی دوستانه با تیم شهر خودرو وضعیت تیم خود را حفظ کردیم. متاسفانه درگیر اپیدمی سرماخوردگی در هفته گذشته شدیم و ۷ بازیکن خود را در چند روز گذشته از دست دادیم و درتمرینات حاضر نشدند. با دقت نظر و وسواس زیاد دو بار تست کرونا از این بازیکنان انجام شد و کادر پزشکی تیم تلاش کرد و خوشبختانه اکنون بازیکنان به تمرینات تیم بازگشته اند.

او همچنین گفت: ما آماده هستیم و می‌دانیم که با چه تیمی بازی داریم. صنعت نفت همیشه حرف های زیادی برای گفتن دارد و خارج از مسایل تاکتیکی، صاحب غنای تکنیکی است و در هر شرایطی ژن تکنیکی بازیکنان صنعت، به این تیم کمک می‌کند.

سرآسیایی عنوان کرد: خوشحالیم که آقای منصوریان به تیم صنعت نفت بازگشته و بر روی نیمکت این تیم می‌نشیند و امیدواریم این اتفاق نیز هرچه سریع‌تر برای تیم ما رخ دهد و آقای قلعه نویی و آقای الهویی را روی نیمکت داشته باشیم.

وی افزود: برای بازی فردا دوغایب داریم. یونس شاکری برای طولانی مدت به دلیل پارگی رباط همراه ما نخواهد بود. همچنین مسیح زاهدی به دلیل سرماخوردگی شدید در بازی فردا حضور ندارد.

مربی تیم گل گهر سیرجان گفت: ما برای یک بازی سخت، جان دار و یک فوتبال فنی، خوب و درگیرانه در داخل زمین با تمام توان آماده هستیم. تلاش خواهیم کرد که حداکثر امتیاز را برای بازی فردا کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27d5gg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرآسیایی: از پنالتی گل گهر گذشتند/روی یک اتفاق گل خوردیم