تاریخ انتشار: 1400/08/29 01:28
کد خبر: 29973

ایراندوست: می‌خندیم و بی‌تفاوتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان بار دیگر نسبت به حاشیه‌سازی اردنی‌ها علیه دروازه‌بان تیم ملی واکنش نشان داد.
 ایراندوست: می‌خندیم و بی‌تفاوتیم

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان که در هفته دوم لیگ برتر در رشت از نزدیک نظاره‌گر تقابل ملوان و ذوب‌آهن بود، بعد از پایان بازی درباره شرایط مسابقه امروز گفت: بازی کیفیت لازم را به دلیل حساسیت‌هایی که بود، نداشت؛ دو تیم آمده بودند که بازی را ببرند اما انتظار من خیلی بیشتر بود و دوست داشتم که بازی روی زمین ببینم اما اکثر دقایق روی هوا بود. خوشحال هستم که برگزاری بازی و مسائلی که مربوط به برگزاری است، خیلی خوب بود و امیدوارم هستم که شرایط دو تیم روز به روز بهتر شود.

 

ایراندوست با اشاره شرایط به اردوی پیش‌روی تیم ملی گفت: شرایط ویژه‌ای پیش آمده است، با توجه به این‌که بعضی از باشگاه‌ها، بازیکنان‌شان را با صلاحدید فدراسیون ما در اردوی ملی نداشته باشیم، تعداد بیشتری می‌توانیم از بازیکنان دیگر داشته باشیم و می‌توان گفت که اردوی پیش‌روی می‌تواند اردوی انتخابی برای ما باشد. 4-5 بازیکن از بازی امروز را انتخاب کردم و در اختیار فدراسیون قرار می‌دهم تا دعوت رسمی از آن‌ها انجام شود.

 

سرمربی تیم ملی زنان در واکنش به اقدامات اردنی‌ها علیه زهره کودایی توضیح داد: فکر می‌کنم خیلی برای ما چیز عادی است، ما در زمین حرف‌مان، کارمان و حرفه‌ای‌گری بچه‌هایمان را نشان می‌دهیم، به هر حال حواشی همیشه اطراف فوتبال بوده و مختص زنان صرفا نیست و برای آقایان هم اتفاق می‌افتد.

 

وی افزود: فکر می‌کنم باید با تمرکز بیشتر به راه خودمان ادامه بدهیم، تمام بازیکنان‌مان از روز اولی که این توییت منتشر شد و همه دیدند، تمرکزشان روی کار خودشان بود و من بیشتر از آن‌ها خنده و بی‌تفاوتی نسبت به این قضیه دیدم.

 

مریم ایراندوست درباره واکنش زهره کودایی گفت: اولین جمله‌ای که او به من گفت، این بود که «فکر می‌کنم عملکردم خیلی عالی بوده که آنقدر روی من زوم شده است»؛ واقعا آن‌طور که در فضای مجازی و حقیقی به این موضوع پرداخته شد، واقعا تیم ما اصلا بحثش این بحث نبود، در این چند روز جلساتی که به صورت آنلاین داشتیم حول محور بازی تدارکاتی بوده و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36boqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنگ تمام AFC برای سردار آزمون پس از درخشش در مقدماتی جام جهانی + سند