تاریخ انتشار: 1400/08/29 01:42
کد خبر: 29971

بازیکنان نفت مسجدسلیمان: دیگر تمرین نمی‌کنیم

بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان در اعتراض به بلوکه شدن کمک مالی وزارت نفت توسط اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، تمرینات و بازی های این تیم را تحریم کردند.
بازیکنان نفت مسجدسلیمان: دیگر تمرین نمی‌کنیم

تیم نفت مسجد سلیمان که فصل گذشته به سختی موفق به حفظ سهمیه لیگ برتری خود شده بود، با شرایط دشواری پای به لیگ بیست و یکم گذاشت؛ شرایط دشواری که مثل همیشه نشات گرفته از مشکلات مالی باشگاه بود.

 

مشکلات مالی نفت با گذشت پنج هفته از لیگ همچنان ادامه دارد و شاهد تعطیلی متعدد تمرینات این تیم طی هفته های اخیر بوده ایم؛ بازیکنان نفت مسجد سلیمان سه روز از این هفته را در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان تمرین نکردند. آنها با وعده های مدیرعامل باشگاه که خبر از حل مشکلات در اوایل هفته آینده را داده بود، حاضر به تمرین شدند تا راهی اراک شده و به مصاف آلومینیوم بروند.

 

شاگردان کمالوند روز گذشته در هفته پنجم مغلوب میزبان خود آلومینیوم اراک شدند. سرمربی نفتی ها با اشاره به این موضوع که شاگردانش یک ریال تاکنون دریافتی نداشته اند خواستار رسیدگی مسئولان به شرایط نفت شد.

یک روز بعد از شکست مقابل نفت و در حالی که طبق گفته مدیرعامل قرار بود طی روزهای آینده مبلغی به حساب بازیکنان نفت مسجد سلیمان واریز شود، آنها با انتشار یک استوری از اعتصاب دوباره خود خبر دادند. در بیانیه مشترک بازیکنان نفت دلیل این کار تلاش مدیر کل تربیت بدنی استان خوزستان برای دخل و تصرف در پولی عنوان شده که وزارت نفت به عنوان کمک به تیم نفت مسجد سلیمان آن را به حساب تربیت بدنی واریز کرده بود.

 

 

در ادامه این بیانیه با اشاره به این که مدیر کل تربیت بدنی استان خوزستان جواب تلفن هیچ یک از مدیران نفت مسجد سلیمان را نمی دهد، عنوان شده که تا زمان واریز کامل مبلغ یاد شده به حساب باشگاه، از امروز (شنبه / 29 آبان ماه) هیچ یک از بازیکنان در تمرینات و مسابقات شرکت نخواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkoq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم نفت مسجد تیم قابل احترامی است