تاریخ انتشار: 1400/08/30 12:15
کد خبر: 29906

چمدان‌های پرشمار تیم ملی؛جریان چه بود؟

پیش از بازی تیم ملی در برابر لبنان در استادیوم شهر صیدا ساک ها و چمدان های متعدد اعضای تیم ملی فوتبال ایران سوژه فضای مجازی شده بود و در این مسیر اتهام هایی هم به تیم ملی زده شد.
چمدان‌های پرشمار تیم ملی؛جریان چه بود؟

مجتبی خورشیدی – سرپرست تیم ملی در این باره به مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه 3 گفت: این ها اتهام های واهی و به نیت برهم زدن جو تیم ملی مطرح می شود وهمیشه هم 48 ساعت قبل از بازی در فضای مجازی و رسانه ها طرح می شود.

ما هر سفری که می رویم 145 ساک به همراه خود می بریم. کره جنوبی در سفر به تهران 173 ساک داشت. آیا باید بگوییم آنها فلان چیز به همراه خود به تهران آورده اند. این ها مسخره است. شما اگر در اردوی تیم ملی حاضر شوید متوجه می شوید ما همراه خود به کشورها یک کیلینیک فیزیوتراپی حمل می کنیم.

برای هر بازی سه دست لباس با خود می بریم. دو بازی می شود 6 دست لباس. چرا که ملی پوشان در نیمه اول یک دست لباس می پوشند و در نیمه دوم یک دست دیگر و ممکن است در نیمه دوم لباس پاره شود و دست لباس سوم را هم با خود می بریم. کلی لباس و کاور برای تمرین و هم چنین در خیلی از سفرها با خود آذوقه می بریم. نیت این آدم ها از طرح چنین مسایلی فقط و فقط ضربه زدن به تیم ملی است.

این ها به دور از انصاف است. ما پیش از سفر به لبنان به بحرین هم رفته بودیم. امارات و... با همین ساک ها و چمدان ها. آیا در آنجا چنین موضوعاتی مطرح شده بود. این ها مطرح می شود تا به تیم ملی آسیب برسد. خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی به این موضوع توجه نکردند و در این اردو در هر دو بازی برنده شدیم.

شما حتی می توانید اکنون در فضای مجازی و در تصاویر ثبت شده کاروان دیگر تیم های ملی را مشاهده کنید و متوجه می شوید تیمی چون کره جنوبی تعداد ساک ها و چمدان هایش بیشتر از تیم ملی فوتبال ایران بود چون آنها با 173 چمدان وارد تهران شده بودند. ما در هر سفر 180 دست لباس با خود همراه داریم. آیا این ها در یک چمدان جا می شود؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bebde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ملی را قربانی دعواهای شخصی نکنید!