تاریخ انتشار: 1400/09/02 18:42
کد خبر: 29768

همچنان بدنبال خروج از بحران/پرسپولیس_نفت تقابل مهم یحیی و منصوریان

در چهار چوب هفته ششم لیگ برتر عصر فردا سرخپوشان تهرانی مقابل صنعت نفت آبادان قرار خواهند گرفت.
همچنان بدنبال خروج از بحران/پرسپولیس_نفت تقابل مهم یحیی و منصوریان

این دیدار از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت سیدعلی اصغر مومنی، آرمان اسعدی، علی احمدی و سعاد وفاپیشه برگزار خواهد شد.

مهمترین نکته این دیدار بازگشت هواداران پرسپولیس به ورزشگاه بعد از قریب به ۲ سال است که می‌تواند علاوه تزریق انگیزه به سرخپوشان، به هیجان و زیبایی بازی بی‌افزاید.

پرسپولیس که در سه هفته گذشته تنها ۲ امتیاز را کسب کرده، برد در این دیدار را واجب‌ تر از هر چیزی می‌داند و بحران عدم نتیجه‌گیری به شدت این تیم را تهدید می‌کند.

مدافع عنوان قهرمانی در دو هفته اخیر خوشانس هم بوده چرا که رقبای مستقیمش هم در نتیجه گیری خوب عمل ‌نکرده‌اند و فاصله امتیازاتش همچنان قابل جبران است.

عدم اقتدار سازمان دفاعی ، از دست دادن موقعیت‌های ایجاد شده و نبود ارتباط لازم بین خطوط آنها عمده مشکلات شاگردان یحیی در چند بازی اخیر بوده و باید دید بازی با صنعت نفت می‌تواند پایان ناکامی‌های آنها باشد با خیر.

در آن‌سوی میدان طلایی پوشان آبادانی که در ۵ دیدار اخیر خود تنها ۴ امتیاز را بدست آورده‌اند کار سختی را مقابل پرسپولیس زخم دیده دارند اما از طرفی کسب نتیجه مناسب هم می‌تواند شرایط روحی آنها را دچار تحول کند و باعث روحیه مضاعفشان گردد.

منصوریان که زمانی گریه سیاه پرسپولیس لقب گرفته بود، امیدوار به تکرار نتایج خوبش مقابل پرسپولیس همچون زمان سرمربی‌گری در نفت تهران است.

پرسپولیس در هفته چهارم و نفت در هفته پنجم مقابل گلهر به تساوی رسیدند و این نشان می‌دهد آبادانی‌ها در دیدار فردا چندان حریف دست و پا بسته‌ای نخواهند بود.

کمال‌کامیابی نیا به صورت قطعی و سید‌جلال حسینی و سیامک نعمتی به احتمال فراوان غایبین پرسپولیس در دیدار مقابل صنعت نفت خواهند بود.

در آخرین دیدار دوتیم در فصل گذشته در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس با تک کل کنعانی‌زادگان از سد رقیبش گذشت و دیدار برگشت هم در آبادان، تساوی بدون گل نتیجه پایانی بود حالا باید دید جدال تفکرات گل‌محمدی و منصوریان چه نتیجه‌ای را در پی خواهد داشت.

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzkrx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اعلام اسامی داوران هفته هفدهم لیگ برتر