تاریخ انتشار: 1400/09/03 01:35
کد خبر: 29750

سولدور در اندیشه اولین سه‌امتیاز/تراکتور _شهر‌خودرو زمانی برای پیروز شدن

در ادامه هفته ششم بیست‌و‌یکمین دوره لیگ‌برتر عصر فردا تیم‌های تراکتور و شهر‌خودرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
سولدور در اندیشه اولین سه‌امتیاز/تراکتور _شهر‌خودرو زمانی برای پیروز شدن

این دیدار در تبریز و از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد و‌ کمیل غلامی، عسگر محمدی، عباس پورحیدری و فرزاد منصوری قضاوت این دیدار را بر عهده خواهند داشت.

تراکتور که در پایان هفته چهارم سرمربی خود را تغییر داد، هفته قبل در اصفهان با سرمربی جدیدش موفق شد یک‌امتیاز شیرین را از سپاهان مدعی بدست آورد و حالا شرایط را در خانه برای کسب اولین برد با رهبری سولدور کراوات مساعد می‌بیند.

تراکتور با سه شکست، یک‌برد و‌ یک‌تساوی شرایط قابل قبولی را برای خود و هوادارانش رقم نزده است و باید بروی امتیاز خانگی بسیار بسیار حساس باشد و حداکثر امتیازات را در خانه بدست آورد.

 

عملکرد بد خط دفاعی این تیم با هفت گل خورده نکته نا‌امید کننده برای پُر‌شورهای تبریزی بوده اما امار ۵ گل در ۵ بازی هم می‌تواند تا حدودی آنها را راضی نگه دارد و سولدور باید بروی اصلاح ساختار دفاعی تیمش تمرکز بیشتری داشته باشد.

 

در آنسوی میدان شهر خودرو قعر‌نشین حضور دارد و از ۵ بازی گذشته تنها یک امتیاز را بدست آورده و اکبر میثاقیان کار بسیار سختی را برای نجات تیم مشهدی دارد.

 

آنچه مسلم است حواشی خاص در مدیریت تیم  و تعیین کادر فنی در سالهای اخیر پیرامون شهر خودرو بوده و این حواشی و تعویض چند باره نام تیم از شهر خودرو به پدیده و بلعکس تنها نکته بارز نماینده فوتبال مشهد است.

بروی کاغذ شهر خودرو شانس کمی برای پیروزی و کسب نتیجه در دیدار فردا را دارد اما تجربه نشان داده تفکرات اکبر میثاقیان توانسته معادلات زیادی را بر هم بزند و حالا باید دید اندیشه‌های این سرمربی با سابقه فوتبال کشور که به تازگی هم از بستر بیماری مرخص شده بر جدید‌ترین مربی کروات لیگ برتر خواهد چربید با خیر.

 

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27d7mv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساعت بازی شهر خودرو - سپاهان تغییر کرد