تاریخ انتشار: 1395/08/12 23:54
کد خبر: 251227

میلاداحمدیان:بدشانسی رهایمان نمی کند/هواداران تنهایمان نگذارند

احمدیان، گلر فجرسپاسی که اولین فصل حضورش در شیراز را سپری می کند در مورد نتایج ضعیف فجر که با 4امتیاز در قعر جدول قرار دارد گفت:متاسفانه تمرینات قبل از فصل را دیرتر از سایر تیمها شروع کردیم به همین دلیل چند بازی اول برای ما به مانند بازی تدارکاتی بود.
میلاداحمدیان:بدشانسی رهایمان نمی کند/هواداران تنهایمان نگذارند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، احمدیان، گلر فجرسپاسی که اولین فصل حضورش در شیراز را سپری می کند در مورد نتایج ضعیف فجر که با 4امتیاز در قعر جدول قرار دارد گفت:متاسفانه تمرینات قبل از فصل را دیرتر از سایر تیمها شروع کردیم به همین دلیل چند بازی اول برای ما به مانند بازی تدارکاتی بود.در چندبازی گذشته بهتر از حریف ظاهر شده ایم و مربیان حریف هم به این موضوع اشاره کرده اند اما بدشانسی رهایمان نمی کند.

گلر سابق پیکان و استیل آذین در مورد میزان آمادگی  خودش افزود:خداروشکر با تمرینات متداوم توانسته ام به آمادگی مطلوبی برسم و بازی به بازی بهتر خواهم شد و خوشحالم که هواداران از عملکرد من راضی هستند.

احمدیان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی جوانان و امید را در کارنامه خود دارد در مورد کادر فنی جدید گفت:اقای پیروانی یکی از بهترین مربی های ایران است که صداقتشان باعث همدلی بازیکنان می شود و خوشحالم که افتخار شاگردی ایشان را دارم.به هرحال ایشان سالها با فجر در لیگ برتر درخشیده است و با وجودشان قطعا به جایگاه اصلیمان در جدول می رسیم.البته از زحمات کادر فنی قبلی و در راس آن آقای شفیعی که تمام تلاششان را کردند تشکر می کنم.

وی در آخر ضمن عذرخواهی از هواداران به دلیل نتایج اخیر،گفت:فجر با هوادارنش زنده است و از آن هامیخواهم مثل همیشه از تیم حمایت کنند و در بازی های آینده تنهایمان نگذارند و قول می دهم فجر متحول شده ای را در بازی بعد خواهند دید.

قابل ذکر است احمدیان تاکنون در 6بازی درون دروازه فجر قرار گرفته است و برخلاف8گل خورده عملکرد نسبتا خوبی داشته است و در هفته نهم در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

خبرنگار:حسین محمدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48o6lk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی رحمتی طاقت نشستن روی نیمکت بیرانوند را دارد؟!