تاریخ انتشار: 1400/09/06 12:44
کد خبر: 29590

چرا بیرانوند کمتر پرتاب بلند انجام می‌دهد؟

ملی پوش ایرانی باشگاه بواویشتای پرتغال موفقیت اخیر خود را به مردم ایران تقدیم کرد.
 چرا بیرانوند کمتر پرتاب بلند انجام می‌دهد؟

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران که در بازی با کره جنوبی در سال 1395 بلندترین پرتاب دست خود را انداخته بود، بعد از 5 سال گواهی مربوط به این رکورد را گینس دریافت کرده و نامش در این کتاب بزرگ ثبت شد.

پرتاب بیرانوند 61.26 متر را پیموده بود که بیشترین مقدار در دنیای فوتبال به حساب می آید و با پنج سال تاخیر نامش را وارد کتاب رکوردهای گینس کرد. البته برخلاف سال های گذشته، بیرو کمتر از این پرتاب ها انجام می دهد و آخرین مورد آن را در تیم ملی در بازی رفت با سوریه شاهد بودیم؛ ملی پوش ایرانی تیم بواویشتای پرتغال در گفت و گویی که با مجری برنامه سلام صبح بخیر داشت در مورد این که چرا این روزها کمتر این کار را می کند گفت: دوست دارم بیشتر از این هم بیاندازم ولی الکی فایده ندارد! باید در شرایطش این کار را انجام دهم؛ جایی که تیمم به نحواحسن از آن استفاده کند. تا الان هم این کار را کردم و دوست دارم پرتابم به مقصد برسد.

او با اشاره به این موضوع که خیلی از تیم ها دیگر از این پرتاب ها شناخت پیدا کرده اند و نمی شود بدون برنامه آن را انجام داد افزود: این که همین جوری بیاندازم و دفاع برگرداند که فایده ای ندارد. الان می بینم که دفاع ها مخصوصا بیشتر در آسیا از این پرتاب ها شناخت دارند. در پرتغال هم چند بازی اول انداختم ولی در بازی های بعد که توپ به من می رسد می بینم که دفاع ها جلو نمی آیند و در این شرایط نمی شود که پرتاب بلند انجام دهم.

دروازه بان تیم ملی ایران در پایان با تقدیم این موفقیت به مردم ایران تاکید کرد: در کل خوشحالم و اتفاقی افتاده که بیشتر مردم خوشحالند تا خودم. این اتفاق بزرگی برای مردم عزیزم است و فکر می کنم که انرژی آن ها بود و مبارکشان باشد. امیدوارم که بتوانم بازهم خوشحالشان کنم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbeg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محصص: بیرانوند اشتباه فکر کرد!