تاریخ انتشار: 1400/09/09 00:06
کد خبر: 29438

پاشخ تند رونالدو به سردبیر فرانس فوتبال/ او یک دروغگو است/ جاه‌طلبی‌های کریستیانو چیست؟

کریستیانو رونالدو بابت ادعایی که سردبیر فرانس فوتبال در مورد او مطرح کرده است بسیار عصبانی شده و پاسخ او را داده است.
پاشخ تند رونالدو به سردبیر فرانس فوتبال/ او یک دروغگو است/ جاه‌طلبی‌های کریستیانو چیست؟

 

کریستیانو رونالدو پاسخ پاسکال فره سردبیر فرانس فوتبال را داد و ادعای او را کذب خواند. سردبیر مجله معتبر فرانسوی که اعطا کننده جایزه توپ طلا نیز است، گفته بود رونالدو به او گفته که در فوتبال یک خواسته دارد و آن هم اینکه توپ طلاهای بیشتری نسبت به مسی ببرد و تا زمان تحقق این خواسته نمی‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند.

حالا رونالدو که به نظر می‌رسد از این ادعا ناراحت شده در شبکه‌های اجتماعی پاسخ ادعای پاسکال فره را داده است:

«هفته گذشته پاسکال فره در صحبت‌های خود ادعا کرده بود که تنها جاه‌طلبی من در حال حاضر این است که با توپ طلاهای بیشتری نسبت به لیونل مسی به فوتبال خودم پایان دهم. این موضوع جنجال‌های زیادی به راه انداخته است. پاسکال فره دروغ گفته است. او از اسم من استفاده کرده تا خودش و نشریه‌ای که برایش کار می‌کند را تبلیغ کند.

 

 

این واقعاً غیرقابل فبول است که فردی که مسئول اعطای چنین جایزه معتبری است بتواند اینطور دروغ بگوید، با بی‌احترامی کامل نسبت به کسی که همیشه به فرانس فوتبال و توپ طلا احترام گذاشته است. او امروز هم دوباره دروغ گفته که غیبت من در مراسم توپ طلا به این خاطر است که در قرنطینه هستم در صورتی که دلیل ندارد چنین چیزی باشد.

من  همیشه به کسی که برنده توپ طلا شود تبریک می‌گویم طبق اصول ورزشکاری و بازی جوانمردانه که از ابتدا دوران حرفه‌ای فوتبال من را شکل داده است و این کار را می‌کنم چون هیچ وقت علیه کسی یا روبه‌روی کسی نیستم. من همیشه برای خودم، و برای تیمم برد را می‌خواهم و برای خودم و برای همه کسانی که برنده شدن من را دوست دارم برنده می‌شوم. برنده نمی‌شوم که مقابل کسی بایستم. بزرگترین جاه‌طلبی و خواسته فوتبالی من این است که عنوان‌های داخل و بین المللی را برای باشگاه‌هایی که در آن بازی می‌کنم و برای تیم ملی کشورم به دست بیاورم.

 

 

بزرگترین جاه‌طلبی من این است که الگوی خوبی برای همه کسانی باشم که فوتبالیست حرفه‌ای هستند یا می‌خواهند باشند. برگترین جاه‌طلبی من این است که اسمم با حرف طلایی در کتاب تاریخ فوتبال جهان نوشته شود. حرفم را با گفتن این موضوع تمام می‌کنم که تمرکز من روی مسابقه بعدی منچستریونایتد است و روی تمام عنوان‌هایی که می‌توانیم همراه با هم‌تیمی‌هایم و هواداران تیم در این فصل به دست بیاوریم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrprg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژیرو: بازگشت بنزما تعادل تیم ملی فرانسه را بر هم زد