تاریخ انتشار: 1400/09/16 12:33
کد خبر: 29026

بشار رسن: بدن بازیکنان عراقی خراب است

ستاره عراقی و سابق پرسپولیس می گوید که مشکل بدنی بازیکنان تیم ملی کشورش باعث باخت سنگین به قطر شده است.
 بشار رسن: بدن بازیکنان عراقی خراب است

تیم ملی عراق در ادامه نتایج ناامید کننده خود، شب گذشته با 3 گل به قطر باخت و از دور رقابت های جام ملت های عربی کنار رفت. با این شکست، تعداد ناکامی های عراق در بازی های رسمی به 10 دیدار متوالی رسید و همچنان پیروزی برابر هنگ کنگ در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی در خرداد امسال، آخرین پیروزی این تیم در یک دیدار رسمی است.

پس از پایان دیدار دیشب برابر قطر، بشار رسن بازیکن تیم ملی عراق در نشست خبری پس از بازی گفت: شکست سنگینی را متحمل شدیم که انتظارش را نداشتیم، به خصوص اینکه ما بازی را خوب شروع کردیم و خیلی به زدن گل نزدیک شده بودیم.

وی بیان کرد: در نیمه اول بد نبودیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما در نیمه دوم از نظر بدنی دچار مشکل شده و خسته شدیم که تیم قطر به دلیل تجربه بازیکنانش و آمادگی بالای آنها از این فرصت استفاده کرد.

وی گفت: همه می دانند که لیگ عراق بازیکنانی در سطح رقابتی یکسان تولید نکرد و ما همیشه به دلیل عدم آمادگی بدنی آسیب می بینیم و این بهانه نیست، اما این یک واقعیت واضح برای همه است.

وی افزود: تیم قطر موفق شد از فضاها استفاده کند و از کناره ها به سمت دروازه ما هجوم آورد و در کمتر از ده دقیقه سه گل به ثمر رساند. در پایان از هواداران خود عذرخواهی کرده و صعود تیم قطری را تبریک می گوییم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dda6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خشم عراقی‌ها از بشار رسن!