تاریخ انتشار: 1400/09/17 00:59
کد خبر: 28995

پیروزی لایپزیش برابر سیتی

لایپزیش با ارائه یک نمایش خوب موفق شد منچسترسیتی را با نتیجه 2-1 شکست دهد.
پیروزی لایپزیش برابر سیتی

منچسترسیتی امشب در هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در آلمان مهمان لایپزیش بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-1 به سود میزبان خاتمه یافت.

در دقیقه 15 اشتباه فرناندینیو می توانست به قیمت باز شدن دروازه منچسترسیتی تمام شود اما ضربه کونارد لایمر از زاویه ‌ای بسته توسط زک استفن به کرنر فرستاده شد.

چند دقیقه بعد این منچسترسیتی بود که می‌توانست دروازه لایپزیش را باز کند اما ضربه کوین دی بروین با فاصله ای نسبتاً کم به بیرون رفت تا بازی با همان تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

بازی خوب لایپزیش در دقیقه 24 نتیجه داد و این تیم توانست گل برتری را به ثمر برساند. پاس فوق‌العاده کونارد‌ لایمر، باعث شد دومنیک سوبوسلای در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و بعد از دریبل زدن استفن دروازه خالی منچسترسیتی را باز کند تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 39 آندره سیلوا می‌توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد اما ضربه سر این بازیکن در دهانه دروازه واکنش استثنایی زک استفن همراه شد.

در دقیقه 40 منچسترسیتی تا آستانه به ثمر رساندن گل تساوی پیش رفت اما ضربه زیبای فیل فودن با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود لایپزیش تمام شود.

اگر چه در نیمه دوم منچسترسیتی تقریبا توپ و میدان را در اختیار داشت اما در دقیقه 70 این آندره سیلوا بود که توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. ستاره پرتغالی با یک ضربه محکم و مهار نشدنی دروازه سیتی را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

در دقیقه 76 منچسترسیتی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ریاض محرز روی پاس زیبای الکساندر زینچنکو دروازه لایپزیش را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

در ادامه منچسترسیتی نتوانست کار خاصی دیگری انجام دهد. همچنین کایل واکر نیز اخراج شد تا کار سیتی سخت تر شود و بازی با همان نتیجه 2-1 به سود تیم آلمانی خاتمه پیدا کند؛ موضوعی که باعث شد شاگردان پپ گواردیولا کار خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با شکست به اتمام رسانده باشند و در سمت مقابل لایپزیش نیز راهی لیگ اروپا شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkkvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ثابت کردیم به شماره 9 نیاز نداریم!