تاریخ انتشار: 1400/10/01 16:10
کد خبر: 28305

تعیین تکلیف رادوشویچ پس از تعطیلات کریسمس

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس فعلاً شکایتی علیه این باشگاه انجام نداده و قرار است پس از تعطیلات کریسمس تصمیم نهایی در این زمینه گرفته شود.
تعیین تکلیف رادوشویچ پس از تعطیلات کریسمس

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در تاریخ 17 آذر ماه، تنها یک روز پس از جلسه با مدیران باشگاه و دریافت 50 هزار یورو، ایران را ترک کرد و به کشورش بازگشت.

رادوشویچ پس از خروج از کشور پرداخت نشدن به موقع مطالباتش را دلیل قهرش اعلام کرد و در ادامه از قصد خود برای جدایی از پرسپولیس و شکایت از این باشگاه خبر داد. اتفاقی که تا این لحظه رخ نداده و دروازه‌بان کروات پرسپولیس منتظر است تا پس از تعطیلات کریسمس تصمیم نهایی را بگیرد.

مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس روز گذشته درباره این موضوع گفته بود: «رادو گفت 30 هزار یورو از سال گذشته طلبکار است. من نمی‌دانم چرا قرارداد او با پرسپولیس باید 250 هزار یورو باشد. 20 درصد به بازیکنان پرداخت کردیم که 20 درصد از قرارداد رادوشویچ می‌شود 50 هزار دلار. به رادوشویچ گفتیم اکنون 50 هزار یورو پرداخت می‌کنیم و ظرف سه هفته،‌ 30 هزار یورو می‌دهیم. پس از آنهم قراردادت را مانند سایر بازیکنان پرداخت خواهیم کرد. رادوشویچ هم گفت مشکلی ندارم».

وی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: «قطعاً ما برای این موضوع تدبیر داریم. اولین خواسته ما این بود که ایشان برگردد و دو بار نامه زدیم که «برگرد و بیا بازی کن». اگر جواب داد که هیچ، ولی اگر جواب نداد به دنبال راه قانونی می‌رویم».

صدری طی روزهای گذشته پیام‌هایی را به رادوشویچ برای توافق و بازگشت به ایران ارسال کرده اما فعلاً تلاش باشگاه پرسپولیس در این زمینه بی‌نتیجه مانده است و باید دید دروازه‌بان شاکی سرخ‌ها پس از تعطیلات کریسمس چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axydl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرونده سنگین ۶۰۰ هزار دلاری علیه پرسپولیس در صورت شکایت رادوشویچ به فیفا!