تاریخ انتشار: 1400/10/05 01:44
کد خبر: 28092

تصمیم نهایی یوونتوس درباره موراتا مشخص شد

باشگاه یوونتوس تصمیمی برای جذب دائمی آلوارو موراتا ندارد.
تصمیم نهایی یوونتوس درباره موراتا مشخص شد

در حال حاضر آلوارو موراتا دومین فصل حضور قرضی خود در یوونتوس را پشت سر می گذارد و آینده او در هاله ای از ابهام است. در واقع این ستاره اسپانیایی بازیکن اتلتیکو مادرید محسوب می‌شود اما مشخص نیست که در صورت عدم انتقال دائمی او به یوونتوس، موراتا فصل آینده به واندا متروپولیتانو بازگردد چرا که به نظر می رسد دیه‌گو سیمئونه اعتقاد ویژه ای به این مهاجم ندارد.

موراتا چندی پیش در واکنش به فشارهایی که در یوونتوس روی او وجود دارد و همچنین ابهامات درباره آینده اش گفته بود: "همه ما تحت فشار هستیم.  شاید مردم بیشتر در مورد من صحبت کنند زیرا من به شکل قرضی در اینجا حضور دارم اما وقتی که شما مسئول سرنوشت خود نیستید، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که به تلاش کردن ادامه دهید. هیچ کس کامل نیست. ما ماشین نیستیم، می دانم از من چه می خواهند. انتقاد و فحاشی من را عصبانی نمی کند، حتی اگر آزارم دهد. داخل زمین می‌توانند به من توهین کنند یا به من تف کنند، اما بیرون وقتی با همسرم یا با بچه‌هایم به گردش می‌روم، قضیه فرق می‌کند."

اما حالا کالچو مرکاتو گزارشی درباره وضعیت ستاره اسپانیایی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه یوونتوس تصمیم گرفت که قرارداد آلوارو موراتا دائمی نکند. این منبع ایتالیایی مدعی شده عملکرد این فصل موراتا که تنها هفت گل برای بیانکونری به ثمر رسانده سران باشگاه یوونتوس را راضی نکرده که بند 35 میلیون یورویی را به اتلتیکو مادرید پرداخت کنند و او را به شکل دائمی به خدمت بگیرند. در واقع به نظر می‌رسد که با این تفاسیر مهاجم اسپانیایی در پایان فصل به اتلتیکو باز می‌گردد و باید دید که این باشگاه چه تصمیمی برای او خواهد گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wz6y5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موراتا در آستانه بازگشت به سری A