تاریخ انتشار: 1400/10/07 02:13
کد خبر: 27995

شکست یاران قلی زاده در آخرین بازی سال

لوون موفق شد با سه گل از سد میزبان خود شارلروا که 90 دقیقه علی قلی زاده را در ترکیب داشت بگذرد.
شکست یاران قلی زاده در آخرین بازی سال

تیم شارلروا در چارچوب هفته بیست و یکم ژوپیر لیگ بلژیک از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه دو پایس به مصاف تیم رده پانزدهمی لوون رفت. این آخرین بازی دو تیم در سال 2021 بود.

این دیدار صحنه تقابل دو ستاره ایرانی حاضر در لیگ بلژیک هم بود اما کاوه رضایی فرصت حضور در لیست تیمش برای بازی امشب را پیدا نکرد تا علی قلی زاده، تنها بازیکن ایرانی حاضر در این مسابقه باشد.

کاوه رضایی، مهاجم ایرانی لوون در بازی هفته گذشته مقابل استاندارد لیژ جزو فهرست مسابقه نبود و در دیدار اخیرشان در جام حذفی برابر کلوب بروژ نیز نیمکت‌نشین بود، اما امشب مجددا از فهرست بازی با شارلروا خارج شد. برخلاف او علی قلی زاده که پس از درخشش طی دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک و حضور ثابت در ۱۱ مسابقه گذشته شارلروا، امشب هم مقابل تیم لوون در ترکیب اصلی حضور داشت و نود دقیقه بازی کرد.

لوون که هفته گذشته با شکست 4-1 مقابل کلوب بروژ از رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی بازمانده بود، امشب برای جبران وارد زمین شد و خیلی زود توانست دروازه میزبان را باز کند. دی نوره در دقیقه 17 تک گل بازی درن نیمه اول را زد تا لوون برنده راهی رختکن شود.

شارلوا که برای جا نماندن از تیم های بالای جدول به شدت به پیروزی در این دیدار نیاز داشت در نیمه دوم سرتاپا حمله شد اما بازهم این لوون بود که به گل رسید. موسی در دقیقه 54 اختلاف را به دو گل افزایش داد و سوری کابا در دقیقه 74 با زدن گل سوم، تیر خلاص را بر پیکر میزبان زد تا یاران کاوه در غیاب او، برد شیرینی مقابل میزبان خود کسب کنند.

علی قلی زاده که در این بازی به طول کامل در زمین حضور داشت، برخلاف بازی های قبل نتوانست در نقش ستاره برای تیمش بدرخشد و شارلروا با قبول این شکست 32 امتیازی ماند تا فرصت صعود به رتبه پنجم را از دست بدهد. لوون هم با کسب این پیروزی ارزشمند به دومین پیروزی پیاپی خود بعد از سه باخت متوالی در لیگ دست یافت تا 26 امتیازی شده و به رده دهم صعود کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkqdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه ناکامی شارلروا با قلی‌زاده