تاریخ انتشار: 1400/10/11 01:56
کد خبر: 27812

برای صدور رأی پرونده گل گهر صبور باشید!

رئیس کمیته استیناف می گوید برای زمان صدور رأی نهایی پرونده بازیکن گابنی گل گهر می بایست صبور بود.
برای صدور رأی پرونده گل گهر صبور باشید!

بیانیه هایی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز جمعه منتشر کردند، یک بار دیگر پرونده اریک بایناما بوکوم بازیکن گابنی گل گهر را به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل کرد. سرخپوشان خواستار صدور فوق رأی کمیته استیناف شده اند ولی ریاست این کمیته در گفتگویی مدعی شد که هنوز این پرونده به دست آنها نرسیده است.

 

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی درباره اینکه نقل قول های منتشر شده از سوی او مبنی بر نرسیدن پرونده به دست این کمیته گفت: این سخنی که من گفتم، مورد تأیید است و پرونده هنوز به کمیته استیناف ارسال نشده است. طبق مباحث 103 و 104 مقررات انضباطی، زمانی که از سوی کمیته انضباطی حکمی صادر می شود، این حکم به طرفین پرونده ابلاغ می شود. طرفین ظرف یک هفته فرصت دارند تا اعتراض کنند.

 

وی ادامه داد: پس از آن نیز یک هفته برای طرف مقابل وجود دارد که با توجه به محتویات لایحه تجدید نظرخواهی‌شان اگر پاسخی دارند، ارائه کنند. این زمانی است که باید طبق قانون طی شود. پس از این بازه زمانی است که پرونده به کمیته استیناف ارسال می شود. تصور من این است که به لحاظ این مقررات، پرونده هنوز ارسال نشده است. پس از اتمام فرصت مدنظر، کمیته انضباطی این لایحه اعتراضی را برای شاکی خصوص ارسال می کنند که آنها نیز یک هفته فرصت دارند تا اگر پاسخی دارند، ارسال کنند.

 

رئیس کمیته استیناف درباره اینکه جدول لیگ برتر به این پرونده بستگی دارد و آیا نمی توان زودتر تصمیم گیری کرد، پاسخ داد: زودتر از این موعد نمی توان درباره این پرونده تصمیم گیری کرد. ما 14 روز فرصت داریم و تا این زمان طی نشود، پرونده به کمیته استیناف ارسال نمی شود و باید مقداری صبور بود. 

 

او در ادامه گفت: این یک پرونده مهم است و این مسئله کش و قوس های خودش را دارد و همگان منتظر هستند تا این پرونده به استیناف ارسال شود و منتظر نتیجه نهایی هستند. این مسئله، حساسیت ها و دقت ها روی پرونده را بالا می برد. ما هنوز یک صفحه هم از این پرونده را مطالعه نکرده ایم چون چیزی در اختیار نداریم. هر زمان که پرونده واصل شود، ما در اولین فرصت با همکارانمان جلسه ای را تشکیل می دهیم و پرونده را مطالعه می کنیم. 

 

صالحی در پایان اضافه کرد: اگر نیاز به حضور طرفین باشد، آنها را دعوت می کنیم. اگر به تحقیقات نیاز داشته باشیم، آن را انجام می دهیم. اینکه روند پرونده چقدر زمان بر باشد را نمی دانیم. ولی آنچه که مهم است، ما تمام هم و غم خودمان را به کار خواهیم برد که خیلی سریعتر بتوانیم به پرونده رسیدگی کرده و حکم را صادر کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lw7ze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بگوویچ: پرسپولیس در خط هافبک دچار ضعف است/ استقلال در نیم‌فصل دوم بهتر شده است

شیشه عمر مربیگری منصوریان در دستان این پرسپولیسی
حساس ترین بازی تاریخ مربیگری منصوریان