تاریخ انتشار: 1400/10/12 00:53
کد خبر: 27768

اسکوچیچ درخواست سه ملی‌پوش بزرگ را رد کرد!

سه بازیکن شاخص تیم ملی برای بازگشت طارمی با اسکوچیچ صحبت کردند که در آن برهه بی‌ثمر بود.
اسکوچیچ درخواست سه ملی‌پوش بزرگ را رد کرد!

حالا که ماجرای اختلاف اسکوچیچ و مهدی طارمی حل شده و قرار است در اردوی جدید تیم ملی ، ستاره ایرانی تیم پورتو نیز حاضر باشد ، هر روز ابعاد تازه‌ای از ماجرا هویدا می شود.

وساطت سه ملی پوش برای بخشش طارمی

پیش از این عنوان شده بود که وحید هاشمیان و کریم باقری برای حل این موضوع با مهدی طارمی تماس گرفتند اما این مهاجم شاخص تیم ملی جواب تلفن آنها را نداد تا به اختلافات دامن بزند.

حالا علیرضا جهانبخش کاپیتان سوم تیم ملی از جلسه یک ساعته با اسکوچیچ برای بازگرداندن طارمی خبر داده است. جلسه‌ای که البته بی ثمر بوده و سرمربی کروات تیم ملی با وجود شنیدن صحبت‌های بازیکنان در نهایت طارمی را به اردوی تیم ملی دعوت نکرده است.

جهانبخش در این خصوص گفت: شاید کسی نداند اما من، حاج‌صفی و انصاری‌فرد بالای یک ساعت راجع به ماجرای طارمی با اسکوچیچ صحبت کردیم. تمام تلاش‌مان را انجام دادیم تا قبل از اینکه اتفاق بیفتد، از وقوع آن جلوگیری کنیم اما در آن مقطع سوءتفاهم‌ها زیاد بود و  هر کدام نظر خودشان را داشتند و همین باعث شد سرمربی تیم ملی چنین تصمیمی بگیرد. این بار اما طرفین با آغوش باز پذیرای صحبت شدند تا سوءتفاهم‌ها برطرف شود. این مسائل نباید به تیم ملی ضربه بزند.

مهدی قطعاً دعوت می‌شود

حالا طرفین دعوا و اطرافیان تیم ملی از حل اختلافات سخن گفته اند و خورشیدی - سرپرست تیم ملی - نیز چند روز پیش از قطعی بودن دعوت مهدی طارمی خبر داد تا این بار او اولین ملی پوشی باشد که حضورش در اردوی بعدی تیم ملی قطعی است و شاید همین عامل باعث شد تا او به روزهای خوب خود در پورتو برگردد.

طارمی با روحیه خوب در تیم ملی

طارمی که هفته‌ها در گلزنی برای پورتو ناکام بود و شاید به نوعی عدم دعوت به تیم ملی نیز از لحاظ روحی این بازیکن را تضعیف کرده بود ، در آخرین روزهای سال ۲۰۲۱ میلادی دوباره پایش به گلزنی باز شد تا ضمن ایفا کردن نقش مهم در پیروزی پورتو مقابل بنفیکا، عنوان بهترین گلزن لیگ پرتغال در سال گذشته میلادی را نیز از آن خود کند. بدین ترتیب طارمی با روحیه خوب در اردوی تیم ملی شرکت خواهد کرد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wz6l6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازتاب صحبت‌های اسکوچیچ درباره طارمی در رسانه‌ پرتغالی +عکس