تاریخ انتشار: 1400/10/18 00:09
جدالِ بهترین‌های لیگ ۲۱ در تهران؛
کد خبر: 27501

به‌دنبالِ استخراجِ طلا از معدنِ مس

از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و مس رفسنجان در دیداری حساس به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت.
به‌دنبالِ استخراجِ طلا از معدنِ مس

این‌دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که هر دو تیم با شرایط متفاوتی پای به این مسابقه خواهند گذاشت، استقلالی‌ها در شرایطی پای به این دیدار خواهند گذاشت که تنها تیمِ بدون‌باخت لیگ ۲۱ هستند و اکنون با ۲۹ امتیاز در صدر جدول حضور دارند و پس از، از دست دادن ۲ امتیاز حساس در بازی مقابل شاگردان رسول خطیبی در آلومینیوم اراک، این‌بار در مقابل یکی دیگر از تیم‌های باکیفیت لیگ، تنها به‌دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز خواهند بود. شاگردان فرهاد مجیدی می‌دانند که در صورت کسب هر نتیجه غیر از برد، امکان دارد رتبه اول خود را از در برابر رقیب سنتی خود از دست بدهند، در نتیجه تیمِ تحت هدایتِ فرهاد با انگیزه بسیار بالایی مقابل رفسنجانی‌ها قرار می‌گیرند.

از طرف دیگر، شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان با ۲۲ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی حضور دارند و بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان، حالا در تهران و مقابل استقلال صدرنشین، حریفی دست و پا بسته نخواهند بود و برای بهبود شرایط جدولی خود، به دنبال برد در تهران هستند.

از طرفی این‌دیدار تقابل بهترین‌های لیگ خواهد بود، آبی پوشان که با ۳ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را دارند. مقابل برترین خط حمله لیگ شب سختی را پیش‌رو خواهد داشت.

حال باید دید، این دیدار با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید.

محمدرضا ولی‌زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ep7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان و مکان نشست خبری سرمربیان استقلال و مس اعلام شد