تاریخ انتشار: 1400/11/01 12:39
کد خبر: 26893

عراق – اوگاندا؛ به بهانه بازی با ایران

تیم ملی فوتبال عراق قصد دارد در بازی با ایران که روز 7 بهمن در استادیوم آزادی برگزار می شود به بهانه پیروزی وارد میدان شود چرا که این آخرین شانس عراقی ها برای صعود است.
 عراق – اوگاندا؛ به بهانه بازی با ایران

از آنجایی که پتروویچ سرمربی تیم ملی عراق بازیکنان جدیدی را به اردوی این تیم دعوت کرده برای ایجاد هماهنگی بیشتر میان بازیکنان و هم چنین شناخت ترکیب اصلی برای بازی با ایران امروز در یک مصاف دوستانه در برابر تیم اوگاندا قرار خواهد گرفت.

پتروویچ در آستانه این بازی این چنین گفته است:« در غیبت برخی از نفرات تیم به دلیل شرایط و مشکلات، مصدومیت یا ابتلا به کرونا مسئول نیستم و با همه توانی که در اختیار داریم وارد این بازی و البته دو مسابقه مقابل ایران و لبنان خواهیم شد. بعد از بازی مقابل اوگاندا و در پایان اردوی آماده سازی بغداد اسامی نفرات نهایی را اعلام خواهیم کرد. همچنان برای صعود امید داریم و شرط اول این است که در بازی‌های پیش‌رو پیروز شویم و در سایر مسابقات هم نتایجی رقم بخورد که به سود ما باشد.»

عراق با 4 امتیاز از 6 بازی در جایگاه پنجم جدول گروه A قرار دارد. این تیم سعی می کند به عنوان سومی در گروه دست یابد تا راهی مرحله پلی آف شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqdvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دروازه بان عراق بازی با تیم ملی فوتبال ایران را از دست داد