تاریخ انتشار: 1400/11/03 17:05
کد خبر: 26784

مذاکرات بایرن مونیخ با هافبک بارسلونا استارت خورد

بایرن مونیخ سخت به جذب فرانکی دی یونگ علاقه مند است و حتی حاضر نیست تا تابستان برای او صبر کند.
مذاکرات بایرن مونیخ با هافبک بارسلونا استارت خورد

بعد از نمایش های درخشان فرانکی دی یونگ در ترکیب آژاکس بود که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این ستاره جوان و هلندی دوخته شد اما نهایتاً این بارسلونا بود که گوی سبقت را از رقبای خود از جمله پاری‌سن‌ژرمن ربود و توانست این بازیکن آینده‌دار را به خدمت بگیرد.

در حالی که تصور می‌شد فرانکی دی یونگ به یک مهره تاثیرگذار و کلیدی در بارسلونا تبدیل شود اما او چندان نتوانسته انتظارات را در نوکمپ برآورده کند. اگرچه ستاره هلندی طی مدت زمان حضور خود در بارسا بازیکن ثابت و اصلی بوده اما در ارائه عملکردی مشابه با آن چیزی که در آژاکس به نمایش می‌گذاشت، ناتوان بوده است.

همین نمایش های ناامیدکننده فرانکی دی یونگ در ترکیب بارسلونا باعث شده که شایعاتی در رابطه با آینده این بازیکن مطرح شود. اگرچه گفته می‌شود باشگاه کاتالانی به فروش این بازیکن بی‌میل نیست اما در عین حال آنها به این راحتی ها هم اجازه جدایی او را صادر نخواهد کرد.

طبق ادعای مارکا، بایرن مونیخ به شکلی جدی نسبت به جذب دی یونگ علاقه نشان داده و نماینده های این باشگاه مذاکره با مدیربرنامه های بازیکن را نیز شروع کرده اند.

روابط بین بارسا و بایرن این روزها چندان خوب نیست. پس از تلاش های بایرن در جذب پدری و سرجینیو دِست، بارسا نیز واکنش نشان داد. مذاکره با نیکو سوله و کنان یدیز و گابریل ویدوویچ دو بازیکن آکادمی بایرن از سوی بارسلونا پاسخی به باشگاه مونیخی بود.

یک هفته پیش رو برای دی یونگ بسیار حائز اهمیت است و مشکلات اقتصادی بارسلونا نیز ممکن است ستاره هلندی را به جدایی نزدیک تر کند. اگر پیشنهادی خوب از بایرن به بارسا برسد، به نظر نمی رسد که باشگاه کاتالان مقاوت زیادی از خود نشان دهد. مارکا نوشته است که اگر جذب دی یونگ در زمستان میسر نشود، تابستان تلاشی مجدد صورت خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5q67

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف بارسلونا برابر اوساسونا با گلزنی جوانان ژاوی