تاریخ انتشار: 1400/11/09 00:41
جورابچیان، آرسنال و اوبامیانگ
کد خبر: 26557

شایعات داغ زمستانی درباره مهدی طارمی

نام مهدی طارمی در یک اکانت توییتری به عنوان گزینه‌ی احتمالی این تیم در نقل و انتقالات زمستانی سر زبان‌ها افتاده است.

شایعات داغ زمستانی درباره مهدی طارمی

 مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو با آمار خیره کننده گلزنی و ثبت پاس گل در یک فصل و نیم حضور در این تیم بزرگ پرتغالی مورد توجه تیم های مختلف اروپایی قرار دارد و در حالی که خبرهای مربوط به آزمون با انتقال او به لورکوزن فروکش کرده، حالا نوبت طارمی است که بابت درخشش طولانی مدت در تیم های ریو آوه و پورتو، پاداشش را با حضور در یک تیم بزرگ تر بگیرد.

همه چیز فعلا در حد شایعه و صحبت است اما یک اکانت توییتری از زیرنظر گرفته شدن طارمی توسط باشگاه آرسنال گفته است. آماری که این اکانت توییتری از طارمی منتشر کرده، مجموع گلزنی و پاس گل این ستاره ایرانی را در حد بازیکنانی چون مسی و صلاح قرار می دهد. جالب اینکه باوجود اینکه اکانت مدنظر چندان معتبر به نظر نمی‌رسد اما انتشار آن در پلتفرم ردیت با هزاران کامنت از سوی هواداران آرسنال درباره طارمی مواجه شده است.

در عین حال امروز وبسایت اسپورتس مول در گزارشی درباره این خبر چنین نوشته است: آرسنال ظاهراً می تواند معمای مهاجم خود را با اعزام پیر امریک اوبامیانگ به پورتو و در ازای آن استقبال از مهدی طارمی در امارات حل کند. توپچی‌ها در جنگ با یووه دوشان ولاوویچ را از دست دادند و ظاهراً از پیگیری لوکا یوویچ مهاجم رئال مادرید ناامید خواهند شد. تیم میکل آرتتا در عوض تمرکز خود را به الکساندر ایساک یا دومینیک کالورت-لوین معطوف کرده است، اما انجام چنین معاملاتی در ژانویه دشوار خواهد بود.

اوبامیانگ از زمان محروم شدن از کاپیتانی در ماه گذشته، حتی یک دقیقه برای آرسنال بازی نکرده است و به طور قطعی انتظار می رود در مقطعی در سال 2022، احتمالاً در چند روز پایانی پنجره فعلی، آرسنال را ترک کند.

از آنجایی که گمان نمی‌رود بازیکن بین‌المللی گابنی علاقه‌ای به انتقال به عربستان سعودی داشته باشد، Canary Leaks گزارش می‌دهد که واسطه‌ها شروع به کار روی معامله‌ای کرده‌اند که باعث می‌شود اوبامیانگ و طارمی به صورت قرضی در جهت مخالف حرکت کنند.

این اکانت می افزاید که این ملی پوش ایرانی برای انتقال به شمال لندن آماده است، اما پورتو انتظار دارد توپچی ها پول زیادی بابت او بپردازند.

طارمی از 19 بازی در لیگ پرتغال در این فصل 11 گل و 7 پاس گل به ثبت رسانده است .طبق ادعای این اکانت، باشگاه پورتو برای طارمی بند آزادسازی شصت میلیون یورویی مقرر کرده که رقم بسیار کلانی در نقل و انتقالات زمستانی محسوب می شود.

نکته دیگر که در مورد طارمی در این اکانت منتشر شده، نقش آفرینی یک ایجنت متنفذ ایرانی در انتقال احتمالی او به آرسنال است. ایجنتی که نمی تواند کسی به جز کیا جورابچیان، سوپر ایجنت معروف ایرانی باشد.

طارمی که گل صعود ایران به جام جهانی را به ثمر رسانده تحسین شده ترین مهاجم پورتوست اگرچه فعلا پیشنهادهای اصلی متوجه لوییس دیاز وینگر اسپانیایی پورتوست که ظاهرا به لیورپول خواهد پیوست و همین موضوع انتقال احتمالی طارمی دشوارتر هم می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdlkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی بهترین بازیکن مسابقه ایران و عراق شد