تاریخ انتشار: 1400/11/11 01:10
مربی بادرود تهران در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 26475

با هدف قهرمانی و صعود به لیگ برتر به میدان می رویم

مربی بادرود تهران در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و همگی برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر فوتبال بانوان به میدان می رویم.
 با هدف قهرمانی و صعود به لیگ برتر به میدان می رویم

تیم فوتبال بانوان بادرود تهران در طی دو بازی گذشته خود در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور به دو پیروزی با ارزش رسیده است، فرتاک ورزشی با فهیمه فتحی مربی این تیم گفت وگوی کوتاهی را انجام داده است  که با هم می‌خوانیم .

مربی بادرود تهران در پاسخ به سوال خبرنگار فرتاک ورزشی که شرایط این تیم چگونه است و آیا امیدوار به صعود به لیگ برتر می‌باشند یا نه، گفت:  تیم فوتبال دختران بادرود از مهرماه با برنامه‌ریزی خوب و مدیریت هلدینگ بادرود آقای جوادی تمرینات خود را آغاز کرد و خداوند را شاکر هستیم که روز به روز دخترانمان پر انگیزه‌ و پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند.

فهیمه فتحی افزود: میانگین سنی تیم ما رده جوانان هست و ۵ بازیکن ملی رده‌های جوانان و نوجوانان در تیم حضور دارند و همگی با یک هدف آنهم قهرمانی و کسب سهمیه لیگ برتر در مسابقات لیگ یک کشور شرکت کردیم.

وی در مورد بازی با صبا مهر تبریز گفت:  باید عرض کنم که هر بازی حکم فینال را برای ما دارد و برای کسب۳ امتیاز و زدن گل‌های بیشتر وارد زمین مسابقه می‌شویم و خدا را شکر موفق  به کسب ۳ امتیاز با تفاضل گل خوب شدیم .هر چند موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم.

photo_2022-01-28_19-52-19

مربی بادرود تهران در ادامه افزود: در مورد شرایط تیم باید بگویم بعد از برد در دو بازی اول در شرایط روحی خیلی خوبی قرار داریم و به لحاظ فنی تمام تلاشمون را میکنیم که این روند ادامه پیدا کند.

وی در پایان صحبت های خود در خصوص بازی حساس هفته سوم برابر پیکان تهران گفت: بازی سوم ما با تیم پیکان تهران است و همیشه دربی‌ها هیجان خاص خود را دارند ولی این بازی هم مثل تمام بازیها برای ما ۳ امتیاز دارد و تمام تلاش مجموعه تیم کسب سه امتیاز و حفظ روند صعودی تیم و رسیدن به هدف نهایی کسب سهمیه لیگ برتر و قهرمانی در مسابقات لیگ یک کشور است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488ywl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طوفان بادرودتهران در لیگ یک فوتبال بانوان/ شکست سنگین صبا مهر تبریز
بادرود تهران 5 صبا مهر تبریز 0