تاریخ انتشار: 1395/08/15 12:21
کد خبر: 250872

پورحیدری شناسنامه استقلال است

پیشکسوت استقلال می‌گوید اگر منصور پورحیدری نبود، امروز باشگاه استقلال وجود نداشت.
پورحیدری شناسنامه استقلال است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، جواد زرینچه درباره درگذشت مرحوم پورحیدری گفت: خدا ایشان را رحمت کند. آقای پورحیدری مردی پاک و صادق بود. او خیلی علاقمند بود که همه باهم خوب باشند. فردی آرام بود که بازیکنانش را هم آرام می کرد و نمی گذاشت بین بازیکنانش اختلافی باشد. خوش اخلاقی از صفات بارز او بود. همه می دانیم که پورحیدری از جیبش برای استقلال خرج می کرد. بازیکنان هم به خاطر اخلاق خوب او، همیشه با تمام وجود برایش بازی می کردند.
وی افزود: به شخصه خاطرات زیادی از ایشان دارم. یکی از بهترین خاطراتم قهرمانی با تیم ملی در سال ۹۸ و در بازی های بانکوک بود. بعد از آن بازی ها هم که ایشان تیم ملی را ترک کرد و به استقلال برگشت. این نشان می داد که چقدر پورحیدری استقلال را دوست دارد. او کسی بود که اگر حضور نداشت، استقلالی هم نبود. بدون شک ایشان زحمات زیادی برای استقلال کشید. هرگاه که استقلال به او نیاز داشت، پورحیدری حاضر بود و به این تیم کمک کرد.
پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که با توجه به درگذشت چهار پیشکسوت استقلال یعنی ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی، رضا احدی و منصور پورحیدری در سال‌های اخیر، آیا نیاز به توجه بیشتر به پیشکسوتان وجود ندارد، گفت: ما که هنوز باور نداریم این چهار نفری که شما اسم بردید از دنیا رفته باشند. اصلا باور کردنی نیست. متاسفانه خیلی از پیشکسوتان مشکلاتی دارند ولی غیرتشان اجازه نمی‌دهد که این مشکلات را بیان کنند. باشگاه ها و فدراسیون فوتبال باید متوجه این امر باشند و هوای این پیشکسوتان را داشته باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45l5pq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه پشت بیانیه استقلال!