تاریخ انتشار: 1400/11/28 13:34
کد خبر: 25730

در خروج برای عزیزی خادم باز شد (عکس)

عزیزی خادم با رای تمامی اعضای هیئت رییسه از سمت خود برکنار شد تا اتفاقی عجیب را در طول تاریخ این فدراسیون شاهد باشیم.
در خروج برای عزیزی خادم باز شد (عکس)

از ١٠ اسفند ٩٩ که عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال را عهده‌دار شد، او تنها ١۵ روز برای جشن یک سالگی این مهم فاصله داشت اما کلید عزل او که از چندی پیش خورده بود، امروز با رای اکثریت به نتیجه مدنظرشان نشست. عزیزی خادم که پیش از این نیز در بدنه فدراسیون فوتبال حضور داشت، فرصتی کمتر از یک سال برای حضور در ریاست را پشت سر گذاشت و البته فارغ از انتقاداتی که به نحوه مدیریت او می‌شد شاید موفقیت تیم ملی که در آستانه حذف از جام جهانی قرار داشت و امروز پیش از پایان مرحله انتخابی، جواز حضور در قطر را به دست آورده، بزرگترین دستاورد وی محسوب شود.

از مشت‌های گره کرده شهاب الدین عزیزی خادم در پایان مراسم انتخابش به عنوان رییس فدراسیون فوتبال تا امروز که او مقابل هشت عضو هیئت رییسه خود قرار گرفت و در نهایت با آرای موافقت آنها از کار کنار رفت، اتفاقات عجیبی را در فدراسیون شاهد بودیم. موفقیت‌ها و ناکامی‌ها و سومدیریت‌ها و کارهای زیربنایی که وی مدعی به بار نشستن آنها بود که این فرصت نصیب وی نشد تا نتیجه آن را ببیند.

امروز و بعد از رای‌گیری نهایی اعضای هیئت رییسه، در خروج به شهاب‌الدین عزیزی خادم نشان داده شد و اکنون همه در انتظار مشخص شدن سرپرست بعدی و آینده این فدراسیون هستند. فدراسیونی که باید هر چه زودتر خود را مهیای چالش‌های بزرگ در مسیر پیش‌رو کند.

kujn0dzz

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byr6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قدردانی ویژه عزیزی‌خادم از زنان فوتبال ایران

یک تیم تهرانی راهی لیگ آزادگان خواهد شد
جسارت قابل تحسین فدراسیون عزیزی خادم