تاریخ انتشار: 1400/11/29 23:10
کد خبر: 25639

خطیبی: هم ما می‌توانستیم ببریم و هم پرسپولیس

سرمربی آلومینیوم اراک گفت که تیمش در مصاف با پرسپولیس به اندازه تیم میزبان شانس پیروزی داشته است.
خطیبی: هم ما می‌توانستیم ببریم و هم پرسپولیس

رسول خطیبی پس از شکست 2 بر صفر آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: واقعیت این است که وقتی بازی رفت را که خیلی سخت بود در اراک بردیم، آقایحیی (گل‌محمدی) و کادر ایشان پیش ما آمدند و آن برد را تبریک گفتند. من نیز به رسم ادب به آقا یحیی، کادر فنی ایشان و بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود و هم ما می‌توانستیم این بازی را ببریم و هم پرسپولیس، که در نهایت پرسپولیس از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و برنده شد.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما در این بازی زحمت کشیدند و تلاش خود را انجام دادند، اما موردی که برای من عجیب بود کیفیت داوری بازی بود. در این دیدار که هم ما و هم پرسپولیس بازی خوبی انجام دادیم، کیفیت داوری عجیب بود. ما هفته قبل باختیم، اما من از تیم داوری تشکر کردم. در این بازی اصلاً از عملکرد داور بازی راضی نیستیم. در نیمه اول ما می‌توانستیم به گل برسیم، اما به اشتباه کمک داور آفساید اعلام کرد و در گل حامد پاکدل نیز یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس در شرایط مشکوک آفساید قرار داشت و روی توپ تأثیر گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: هر داوری اشتباه می‌کند، اما نحوه صحبت کردن پیام حیدری برای من بسیار عحیب بود! فکر می‌کردم ایشان خیلی باشخصیت است، اما  حیدری جوری با من و کادر فنی‌ام  صحبت می‌کرد که در شأن و شخصیت ایشان نبود و با این ادبیات کلاس داوری ما را پایین آورد. متأسفانه داوران ما فکر می‌کنند چون از کارت زرد، قرمز و قدرت برخوردار هستند، می‌توانند هر جوری دل‌شان بخواهد صحبت کنند. آقای حیدری کلمه‌ای به کار برد که در حد شأن و شخصیت خودش بود. تعجب می‌کنم برای این بازی از داوری استفاده کردند که در حد این بازی نبود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oak9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار سخت یحیی مقابل خطیبی؛ رسول گربه سیاه همیشگی پرسپولیس