تاریخ انتشار: 1400/12/01 02:46
کد خبر: 25591

سرمربی سپاهان:تبانی را قبول ندارم

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان با رد شائبه تبانی در لیگ برتر گفت: تیمی که می‌بازد، سقوط می‌کند یا از جمع هشت تیم جا می‌ماند، نباید نتایج سایر تیم‌ها را ملاک قرار بدهد، بلکه باید به توانایی خود بسنده و تیم خود را تحلیل کنند.
سرمربی سپاهان:تبانی را قبول ندارم

 مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان از سوم اسفند ماه و بین هشت تیم برگزار می‌شود. تیم سپاهان اصفهان که در مرحله مقدماتی صدرنشین بود و به عنوان اولین تیم به پلی‌آف صعود کرد، در این مرحله مقابل پاس گرگان به میدان می‌رود.

رحمان محمدی‌راد، سرمربی سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت تیم خود در آستانه مرحله پلی‌آف لیگ اشاره و بیان کرد: همه تیم‌ها در این مرحله شانس برابری دارند. مسابقات به صورت متمرکز و در شرایط یکسان برگزار می‌شود. توقع سطح بالایی از مسابقات را دارم چون تیم‌ها در مرحله گروهی کیفیت خوبی داشتند و شایستگی حضور در جمع هشت تیم را در زمین به نمایش گذاشتند. به نظرم این مرحله غیرقابل پیش‌بینی است. تیم ما هم وضعیت خوبی دارد، یک هفته است که کنار هم تمرین می‌کنیم و امیدوارم در شرایط ایده‌آلی این مرحله را شروع کنیم.

او در مورد تیم پاس گرگان که حریف سپاهان در پلی‌آف است، بیان کرد: تیم باکیفیتی است و در طول فصل تیم‌های خوبی را شکست داد. یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ ما بود و با توجه به نفراتی که در اختیار دارد، والیبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. احترام خاصی برای این تیم قائل هستیم.

او در مورد شائبه بازی تیم‌ها با وجود بازیکنان کرونایی در مرحله مقدماتی لیگ گفت: خوشبختانه ما مشکلی نداریم، همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و امیدوارم همین شرایط را در مسابقات حفظ کنیم. نمی‌توانم تایید کنم که تیمی در مرحله گروهی از بازیکن کرونایی استفاده کرده چون معیار تست PCR بود و همانطور که می‌دانید این تست اغلب امیکرون را نشان نمی‌دهد. فکر می‌کنم همه تیم ها ابتدا سلامت بازیکنان و کادر فنی‌شان را در اولویت قرار می‌دهند و بهتر است این موضوع را تایید نکنم چون فکر نمی‌کنم کسی سلامت بازیکنان و نفرات خود را به خطر بیندازد.

او در مورد اینکه مسعود آرمات سرمربی هورسان رامسر در مرحله گروهی اعلام کرده بود که با بازیکنان مبتلا به کرونا مقابل سپاهان قرار می‌گیرند، گفت: معیار تست PCR بود که همه منفی اعلام شد اما علائمی در بازیکنانشان وجود داشت که شاید نشان دهنده این قضیه بود و خودشان هم اذعان کردند. در همان مسابقه سعی کردیم پروتکل‌ها را بهتر رعایت کنیم، زمین‌ها را عوض نکردیم و برخی از بازیکناشان که علائم داشتند با ماسک در زمین آمدند. خدا را شکر به سلامتی از آن مسابقه گذشتیم.

محمدی‌راد در مورد شائبه تبانی در هفته‌های پایانی مرحله گروهی لیگ گفت: 100 درصد مخالف هستم. تیم‌ها با توجه به شرایط‌شان در جدول، مصالح خود را در نظر می‌گیرند و بهترین انتخاب را می‌کنند. اشتباه است تیمی که می‌بازد، سقوط می‌کند یا از جمع هشت تیم جا می‌ماند، نتایج سایر تیم‌ها را ملاک قرار بدهد، بلکه باید به توانایی خود بسنده و تیم خود را تحلیل کنند. معتقدم هر اتفاقی افتاده نتیجه تلاش تیم‌ها بوده است. باید عملکرد خودمان را زیر نظر بگیریم. صدرنشینی تیم ما پنج هفته قبل از پایان مرحله گروهی قطعی شده بود. بالاخره از تلاشی که کرده بودیم باید استفاده می‌کردیم. هر کدام از دوستان هم جای ما بودند، سعی می‌کردند به بازیکنانشان استراحت بدهند. بنابراین در خیلی از مسابقات بازیکنان اصلی را با خودمان نبردیم چون به نفع مان بود. صعود و جایگاه مان قطعی شده بود و می‌خواستیم از این شرایط به نفع خودمان استفاده کنیم.

او در مورد شانس سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر، گفت: ابتدا از مجموعه، بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه تشکر کنم که در طول فصل کمک کردند بهترین جایگاه را به دست بیاوریم. سعی کردیم والیبال خوبی را به نمایش بگذاریم. پنج تیم از شروع فصل تیم خود را به نوعی بسته‌اند که شانس قهرمانی داشته باشند. خوشحالم که تا پایان دور گروهی صدرنشین بودیم. امیدوارم هماهنگی لازم را داشته باشیم تا مرحله پلی‌آف را هم به خوبی پشت سر بگذاریم چون این مرحله اهمیت خاصی دارد. جایگاهی که تیم‌ها در مرحله گروهی داشتند دیگر در این مرحله فرقی ندارد چون مسابقات متمرکز در تهران برگزار می‌شود، شانس میزبانی از تیم های بالای جدول گرفته شده است و تمام تیم ها سعی می‌کنند از این فرصت دوباره استفاده کنند. در کنار چند تیمی که سرمایه‌گذاری خیلی خوبی کرده‌اند، تیم‌های دیگر هم واقعا کیفیت خوبی دارند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام تیم برنده مرحله اول پلی‌آف می شود چه برسد به مرحله نیمه نهایی.

محمدی‌راد در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکل شهرداری ارومیه برای میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا، باشگاه سپاهان این میزبانی را می‌گیرد، گفت: مدیریت باشگاه با مسئولان فدراسیون صحبت هایی انجام داده تا در صورتی که این اتفاق برای شهر ارومیه نیفتاد، باشگاه سپاهان توانایی برگزاری مسابقات را داشته باشد اما ابتدا باید تکلیف میزبانی ارومیه مشخص شود و در نهایت در صورتی که فدراسیون تایید کند توانایی برگزاری این مسابقات در اصفهان وجود دارد، می‌توان این میزبانی را انجام داد.

او ادامه داد: دو تیم از کشور میزبان در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند که شهر میزبان یک نماینده خواهد داشت. بنابراین قهرمان بشویم یا نه در صورت میزبانی این امتیاز را برای حضور در مسابقات خواهیم داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5rmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمان محمدی‌راد با سپاهان تمدید کرد