تاریخ انتشار: 1400/12/08 15:07
کد خبر: 25276

احمدیان: پایگاه های استعدادیابی بسکتبال را احیا می‌کنم/ تیمی برای پشتوانه‌سازی تیم اصلی تشکیل خواهم داد .

نامزد انتخابات فدراسیون بسکتبال گفت:یکی از هدف های من جوانگرایی و پشتوانه سازی برای تیم ملی است و در این رابطه پایگاه های استعدادیابی را احیا می کنم.
احمدیان: پایگاه های استعدادیابی بسکتبال را احیا می‌کنم/ تیمی برای پشتوانه‌سازی تیم اصلی تشکیل خواهم داد .

نامزد انتخابات فدراسیون بسکتبال: با بیان اینکه برنامه من جوانگرایی و پشتوانه‌سازی برای تیم ملی است تصریح کرد: در این رابطه پایگاه های استعدادیابی را احیا می کنم.

کرم احمدیان، در بخش بانوان اظهار داشت : بانوان در چند سال گذشته مورد کم لطفی قرار گرفتند، با شناخت و توانمندی که از بانوان کشورم سراغ دارم اگر مورد حمایت قرار گیرند و اردوها و مسابقات تدارکاتی داشته باشند یکی از سکوهای قهرمانی را فتح خواهند کرد ، با گرفتن یک سالن اختصاصی برای بانوان مشکل بی خانمانی آنان مرتفع میگردد.

رئیس هیئت بسکتبال استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پیشکسوتان صاحبان اصلی بسکتبال هستند گفت: پیشکسوت به معنای یک کلمه یا واژه و لغت نیست ، پیشکسوتانی که سالها در معیت تیم ملی بوده و زحمت کشیده اند صاحبان اصلی بسکتبال هستند و در غالب یک اتاق فکر از نظرات و تجرببات آنان استفاده خواهیم کرد.

نامزد انتخابات فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه استانها را مورد حمایت قرار می دهم گفت: دغدغه اصلی هیات های استان نداشتن اسپانسر مالی است بنده با رایزنی و جلسات مشترکی که با مدیرکل استانها و استانداریهای محترم خواهم داشت وبا معرفی اسپانسر این مشکل را مرتفع می کنیم ، توزیع عادلانه توپ و تور و البسه و امکانات ، استفاده از مربیان شایسته شهرستانی در کنار تیمهای ملی و توزیع بودجه مبتی بر عملکرد را در دستور کار خواهم داشت.

کرم احمدیان

احمدیان در ادامه توضیح داد که برای باشگاههای شرکت کننده در لیگ برتر برنامه تشویقی دارم/ تیمهای اول تا سوم لیگ برتر جایزه نقدی دریافت می کنند

نامزد انتخابات فدراسیون تصریح کرد برای اینکه مدیران بخش خصوصی و دولتی که در لیگ بسکتبال سرمایه گذاری می کنند و لیگ را پویا نگه داشته اند ، از محل دریافت مبالغ ورودی لیگ برای اولین بار در ایران جایزه نقدی اهدا خواهم کرد .

کرم احمدیان با بیان اینکه فیبا  دربخش داوری محرومیت ۲۰ ماهه در نظر گرفت برای بسکتبال ایران و جامعه بسکتبال خوشایند نبود و همین امر باعث

 عقب افتادگی داوران و ناظرین ما در سطح آسیا شد.

وی ادامه داد برای جبران عقب ماندگی و افزایش تعداد داوران الیت و کسب کرسی در آسیا با آوردن مدرسین تراز اول جهان و برگزاری کلاسهای داوری با زمان بندی مشخص و اجرای دستورالعمل های صادره از سوی فیبا و فیبا آسیا سعی میکنیم اعتماد طرف مقابل را جلب کنیم، با توجه به شرایط اقتصادی افزایش حق ازحمه داوران و تسریع در پرداخت آن را خواهم داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399lz7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فدراسیون بسکتبال را پاسخگو خواهم کرد/ هر ۶ ماه گزارش عملکرد ارائه می‌دهم