تاریخ انتشار: 1400/12/10 19:19
کد خبر: 25183

بادرود تهران در یکقدمی لیگ برتر بانوان/ ایوبی گلستان هم مانع صعود نشد

بادرود تهران در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان با پیروزی برابر تیم ایوبی گلستان در یکقدمی صعود به لیگ برتر قرار گرفت
 بادرود تهران در یکقدمی لیگ برتر بانوان/ ایوبی گلستان هم مانع صعود نشد

دیدار تیم‌های بادرود تهران وایوبی گلستان در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور ساعاتی قبل با برتری بادرودی‌ها به پایان رسید تا این تیم یک هفته مانده به پایان مسابقات تا حدود زیادی خیال خود را بابت صعود به لیگ برتر راحت کرده باشد.

دیدار این دو تیم در حالی برگزار گردید که فرا ایساتیس کران شیراز از 5 بازی گذشته خود دارای 15 امتیاز و تا حدودی خیالش بابت صعود به لیگ برتر راحت بود و تنها با یک تساوی برابر پیکان تهران می‌توانست صعود خود را مسجل نماید، و رقابت برای تیم دوم صعود کننده بین بادرود تهران و پیکان که هر دو تیم 12 امتیازی بودند، بسیار حساس بود .

بادرود تهران در بازی با ایوبی گلستان با ترکیب: مریم عباسی- بهاره صفر زاده-زینب شعبانی-سوگند سلیمانی-رویا محمدی-کیمیا عباس ژاده-مهرنوش اکبری-مائده نجفی-نیلوفرعظیمی- هانیه تنکابنی- سپیده ولی به میدان آمد.

در نیمه اول این دیدار علی رغم حملات متعددی که از سوی بادرودی‌ها بر روی دروازه ایوبی گلستان صورت گرفت، اما نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و برای کسب نتیجه مطلوب بادرود در دقیقه‌ی 40 دست به دو تغییر زد و ملیکا باقری نسب و میترا پناهی به جای سپیده ولی و نیلوفر عظیمی وارد میدن شدند.

بادرود تهران که در صورت پیروزی خیال خود را تا حدود زیادی برای صعود راحت می‌کرد، نیم‌نگاهی به بازی پیکان تهران و فرا ایساتیس شیراز داشت چرا که در صورت پیروزی پیکان برابر فرایساتیس، پیکان به امتیاز 15 می رسید و اگر بادرود برنده این بازی نمی‌شد، شاید صعود به لیگ برتر را از دست رفته می‌دید به همین دلیل دوست داشت تکلیف صعود به لیگ برتر را خودش مشخص نموده و  در این بازی پیروزی میدان باشد و به همین خاطر با تمام توان و داشته‌های خود در میدان حاضر شد.
با شروع نیمه دوم و تا دقیقه 70 بازی در حالی که هنوز توپی از دروازه‌ها عبور نکرده بود بادرود تهران دست به دو تعویض دیگر زد و مهسا انگزی  وفاطمه طاهری به جای مهرنوش اکبری و هانیه تنکابنی وازد میدان شدند.

بادرود تهران در دقایق باقی مانده فشار خود را دو چندان نمود تا بالاخره توانست در دقیقه 83 توسط فاطمه طاهری که تازه به میدان آمده بود، گل برتری را به ثمر برساند و نفس راحتی بکشد و خیالش بابت کسب سه امتیاز راحت شود .

بادرود در دقایق پایانی بازی را کنترل کرد و در دقیقه 91 نیز دست به یک تغییر دیگر زد و آرمیتا محمدخوانی به جای ملیکا باقری نسب وارد میدان شد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و از آن جایی که فرا ایساتیس برابر پیکان با نتیجه 1بر0 به پیروزی رسید، خیال بادرودی‌ها تا حدود زیادی برای صعود راحت شد چرا که در بازی آخر در صورتی از صعود باز خواهند ماند که برابر حریف خود شکست سنگینی را متحمل شده و از سویی دیگر پیکان نیز باید با پیروزی پر گل برابر حریف خود به پیروزی برسد ، اگرچه در فوتبال هر نتیجه‌ای ممکن و از اتفاقات فوتبالی نباید غافل بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kea9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادرود تهران گام اول را محکم برداشت / جشنواره گل در برابر آرش کرمانشاه
در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور ؛