تاریخ انتشار: 1400/12/13 22:03
کد خبر: 25073

خطیبی در سراشیبی سقوط /هوادار به فکر بزرگی

آلومینیوم اراک به خلاف هفته های ابتدایی لیگ بیست و یکم، نتایج خوبی در این هفته ها مسب نکرده است.
خطیبی در سراشیبی سقوط /هوادار به فکر بزرگی

به گزارش فرتاک ورزشی، آلومینیوم اراک را باید در لیگ بیستم و یکم به طور قطع و یقین یکی از شگفت انگیز ترین تیم های لیگ در نیم فصل اول دانست اما این تیم بعد از صعود از مرحله یک هشتم نهایی دیگر رنگ موفقیت ندید.

آلومیینوم و عملکرد چشم نواز و کم نقص تا هفته نهم!

شاید گرفتن تساوی مقابل پدیده که بعد از بازی با پسران آفتاب باخت هایش شروع شد و تاکنون که ۲۰ هفته از لیگ گذشته قعرنشین مطلق لیگ است ضعیف ترین عملکرد مردان دیار آفتاب در ۹ هفته ابتدایی لیگ باشد، اما هفته دوم و سوم خطیبی و شاگردانش موفق شدند در خانه قهرمان جام حذفی و لیگ را شکست دهند، که این دو برد نوید روزهای طلایی برای هواداران آلومینیوم می داد.

نفت و اولین کامبک

در این مسابقه نوار کلین شیت های آلومینیوم پاره شد و آنها در خانه مقابل نفت در نیمه اول عقب افتادند، اما با کامبکی شیرین توانستند گل اول را  در همان نیمه اول و گل پیروزی بخش را در ثانیه های پایانی به ثمر برسانند تا به سه امتیاز شیرین تر از عسل دست یابند.

دو تساوی بدون گل دیگر در هفته ششم و هفتم و کسب برد شیرین خارج از خانه مقابل تراکتور و در ادامه باز هم پیروزی در دقایق آخر مقابل فجر در هفته نهم همه نگاه ها را معطوف به خطیبی و تیمش کرد.

هفته دهم و طلسم شدن

هرچند که آخرین دیداری که موفق شدند

سه امتیاز کامل را در لیگ کسب کنند، برمی گردد به ۱۱ هفته قبل که فجر را در دقایق پایانی و در خانه شکست دادند و بعد از آن مسابقه انگار خطیبی و پسرانش با موفقیت قهر کردند! با این حال اگر بازی در مرحله جام حذفی را نادیده بگیریم، پسران آفتاب از یازده مسابقه قبلی صاحب ۶ شکست و ۵ مساوی کسب شده‌ اند و رنگ پیروزی را ندیده اند.

تیمی که در ۹ مسابقه ابتدایی فقط دو گل خورده داشت، بعد از بازی با فجر در یازده مسابقه بعدی خود ۱۴ گل دریافت کرده است.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید آیا رسول خطیبی از بازی با هوادار مجددا به اوج برمی‌گردد یا اینکه به نوار ناکامی هایش ادامه می دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36egx7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش تند خطیبی به بی احترامی پیام حیدری در بازی + ویدئو

خلاصه بازی پرسپولیس 2 - آلومینیوم اراک 0 + ویدئو
پرسپولیس تهران | آلومینیوم اراک